  • Data: 2009-05-23 19:57:07
    Temat: Re: oprogramowanie sony a300
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nb wrote:
    > Ja mam parę propozycji:
    >
    > 1 - Możliwość przeprogramowani przycisku generującego komunikat
    > "nieprawidłowa operacja" (teoretycznie "funkcja inteligentnego
    > obiektywu"), na coś sensowniejszego (wszystko inne będzie
    > sensowniejsze)

    Możliwość przeprogramowania kólek i przycisków. Wszystko na wszystko! :)
    Niech np spust migawki będzie w miejscu kółka. Jeden ruch w lewo i
    pojedyncze zdjęcie, sto = seria. W prawą stronę może robić za to
    braketing. A to co teraz jest spustem migawki to niech będzie podglądem
    ostatniego zdjęcia a podwójne wciśnięcie usuwaniem. Genialne, prawda?!

    > 2 - Kratka na wyświetlaczu (mogą być linie trójpodziału).
    > Jak nie mam kratki, zawsze lewa ręka idzie do góry tak,
    > że obraz przekręcony o półtora stopnia. Jeśli w nowym
    > oprogramowaniu tego nie będzie, narysuje na wyświetlaczu.

    Po co rysować? Kratka w lustrzankach jest sprzętowa to znaczy możesz kupić
    szybkę AF z liniami podziału.

    > 3 - ustawienia własne w miejsce predefiniowanych tematycznych.

    patrz odp na punkt 1.

    > 4 - Nagranie głosowe tekstu - "Czy aby na pewno chcesz tym
    > robić zdjęcie?", uruchamiane przy każdym naciśnięciu spustu
    > kiedy jest założony obiektyw kitowy.

    I programowy głośnik jeszcze żeby był, ale co to dla firmware.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564