  • Data: 2010-12-20 19:24:30
    Temat: Re: opony z kolcami :) wow
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > widziałeś kiedyś wyścigi motocyklowe na lodzie?

    Tak, widziałem :) Ładnie chłopaki jeżdzą.

    Skoro widziałeś, to obejrzyj do kompletu jakieś
    Moto GP, porównaj przyspieszenia/opóźnienia, prędkości
    maksymalne.

    To mniej więcej jakbyś się upierał, że auto rajdowe
    z oponami na śnieg/lód zahamuje skuteczniej niż F1.

    > PS: jeździłem. A ty?

    W zimie ? Nie. Trochę za zimno jak dla mnie.
    Znam przyjmniejsze sporty zimowe :P ;).