    From: Iglo <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: opony na deszcz i śnieg
    Date: Mon, 1 Jul 2013 15:20:45 +0200

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 13:32:29 +0200, ddddddd napisał(a):

    .
    > cały czas też zaznaczam, że ma być to do auta dodatkowego, robiącego max
    > kilka tysięcy rocznie. W swoim chcę komplet letnie+zimowe, bo wiem że
    > dzięki temu mogę jeździć szybciej :) - ale nim robię kilkadziesiąt
    > tysięcy rocznie

    Do takiego auta tymbardziej całoroczne, po pierwsze jak dowali i nie
    czujesz się pewnie to pojedziesz tym drugim ze stricte zimówkami, a po
    drugie przy dwóch kompletach i takich przebiegach to szkoda bo jeszcze będą
    miały dużo bieżnika a już ze starości stracą właściwości.
    Btw, jest jakiś sposób na poząbkowaną oponę poza wymianą? Przekładka na
    przód etc?