eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[opony] Landsail LS588 ?Re: [opony] Landsail LS588 ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [opony] Landsail LS588 ?
    Date: Mon, 10 Oct 2016 17:37:52 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 78
    Message-ID: <ntgck2$81h$1@dont-email.me>
    References: <nt8ev7$72j$1@dont-email.me> <nte290$qtu$1@gioia.aioe.org>
    <57fb636d$0$651$65785112@news.neostrada.pl> <ntfuum$j9f$1@dont-email.me>
    <57fbb3c8$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 10 Oct 2016 15:37:39 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="dc406b8c833dcca3b1b7342f71ca2e9e"; logging-data="8241";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+ELk0eF8Fn7/k8KGN3U4alK8MPirmsmUM="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <57fbb3c8$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:/VkwiL1f0ZDneTSTGv54GQLEvzk=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589843
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2016-10-10 17:29, J.F. wrote:
    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ntfuum$j9f$...@d...me...
    > On 2016-10-10 11:46, J.F. wrote:
    >>>> ADAC nie testował Lansail'i. Test zrobili Finowie z Tekniikan Maailma
    >>>> i stwierdzili, że opona ta pokonała zwycięzcę testu ADAC, czyli
    >>>> Michalin Primacy 3. Niestety nie potrafię dojść do szczegółów testów
    >>>> Finów, a byłoby to interesujące, bo kolejność "na mecie" jest mocno
    >>>> inna, niż w ADAC.
    >>
    >>> ADAC tez nie chce podac liczb.
    >>> Podejrzewam, ze sa roznice na tyle niewielkie, ze pozwala im to ustawic
    >>> wyniki dowolnie :-)
    >
    >> W teście robionym przez Finów są pewne różnice, a mianowicie oni nie
    >> przyjmują opon od producentów (spreparowanych do testów) a kupują sami
    >> w sklepach.
    >
    > O ile pamietam to ADAC tez. A przynajmniej tak sie chwalili.
    >
    mówisz?
    http://www.dw.com/pl/adac-trudno-b%C4%99dzie-odbudow
    a%C4%87-zaufanie-nowy-zarzut-manipulacje-przy-testac
    h-opon/a-17412646

    >> Dodatkowo wyniki parokrotnie weryfikują (zwłaszcza te najlepsze i
    >> najgorsze aby uwzględnić losowość).
    >
    > Jesli te wyniki miedzy oponami sie malo roznia, lub maja duzy rozrzut
    > statystyczny, to tez mozna manipulowac :-)
    >
    jęsli wszystkie mają zbliżone wyniki (tz, żadna drastycznie nie odstaje,
    np: rżnica w hamowaniu 5 m ), tzn, że są zbliżone jakościowo (te różnice
    można pominąć przy normalnej codziennej eksploatacji).


    >> W linku jaki podałem masz tabelkę z drogą hamowania na mokrym.
    >> Możesz teraz poszukać etykiety poszczególnych opon i wyciągnąć własne
    >> wnioski.
    >
    > Mowisz o tym ?
    > http://tekniikanmaailma.fi/autot/tm-kesarengasvertai
    lun-tarkistustestit-testivilppia-loytynyt/
    >
    >
    > Brak modelu opony.
    > Pirelli niewiele mowi,
    >
    tu masz symbole: Pirelli Cinturato P7 Blue
    http://www.tyrepress.com/2015/03/landsail-beats-mich
    elin-surprise-result-in-finnish-tyre-test/



    >>> Jezdze teraz na Navigatorach, one na mokrym maja klase E, to juz
    >>> powinien byc obiektywny test, bo sa widelki konkretnego opoznienia ... i
    >>> prawde mowiac nie narzekam na jazde w mokrym. Normalne opony, calkiem
    >>> dobre.
    >>> No ale ja na deszczu profilaktycznie zwalniam. Bo wiem, ze jest slisko.
    >>> Nie tylko na navigatorach ... ale moze nie doceniam opon z klasa A
    >>> czy B ?
    >>
    >> No ale jak nagle będziesz musiał zahamować, bo przed Tobą ktoś
    >> zahamuje nagle, to wówczas będziesz chciał mieć opony o niegorszych
    >> właściwościach od poprzedzającego Cię samochodu (bo wówczas każdy metr
    >> ma wymierną cenę :)
    >
    > a) trzymac wiekszy odstep, bo slisko,
    > b) patrzec dalej na droge (nie zawsze sie da)
    > c) na pewno pare razy sie zdarzylo, i jakos przod nie rozbity.
    > Potwierdzenie opinii wlasnej, czy a i b) zadzialaly ? :-)
    >
    dzisiaj hamowałem nagle przed pasami (pieszy) - mokre liście + śliskie
    pasy spowodowały, że z metr koła pojechały w poślizgu zanim się zatrzymałem.
    Nie przewidzisz wszystkiego.

    > P.S. teraz w kazdym telefonie akcelerometr ... tylko gdzie znalezc
    > testowa droge i testowy deszcz ?
    >
    a co chcesz badać?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.10.16 18:20 J.F.
  • 10.10.16 18:40 AL
  • 10.10.16 19:31 J.F.
  • 10.10.16 20:57 J.F.
  • 12.10.16 18:01 J.F.
  • 12.10.16 20:14 AL
  • 12.10.16 20:42 J.F.
  • 15.10.16 01:00 Budzik
  • 15.10.16 18:31 Myjk
  • 15.10.16 21:00 Budzik

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: