  • Data: 2016-10-15 21:00:48
    Temat: Re: [opony] Landsail LS588 ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Fri, 14 Oct 2016 23:00:57 +0000 (UTC), Budzik

    > 3x nie. Znaczy czasem się zdarzy i ponad 200 na banie, i ostrzejszy
    > szybszy zakręt -- i wolałbym wtedy nie polecieć nie tam gdzie trzeba,
    > bo zaoszczędziłem 1000 zł na oponach raz na 5-7 lat...

    No to kupuj najdrozsze i zapewne kazda spełni twoje oczekiwania.
    Ja od jakiegos czasu kupuje to co najtansze ale przyznaje ze jezdze bardzo
    spokojnie.
    Co ciekawe (i potwierdziło to juz 3 osoby ze bardzo dobrze sie auto
    prowadzi) - jedne z lepszych opon jakie załozyłem to były nalewki za
    niecałe 400zł za komplet (bardzo standardowy rozmiar 195 65 15) :)

    > Wiem że można kupić, a zagwarantują taką
    > samą jakość hamowania i ciszy w kabinie?

    Nie mam pojecia, ale db sa chyba podane na naklejce informacyjnej.
    Co do hamowania - ja nie zauwazam różnicy, ale 200 na banie nie jezdze a
    awaryjne hamowania praktycznie mi się nie zdarzaja.