  • Data: 2016-10-10 18:40:20
    Temat: Re: [opony] Landsail LS588 ?
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-10 18:20, J.F. wrote:

    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    a%C4%87-zaufanie-nowy-zarzut-manipulacje-przy-testac
    h-opon/a-17412646

    > Jesli mnie skleroza nie myli, to ADAC tak mowil, albo pisal :-)

    > A z drugiej strony mozesz tej najlepszej dac ocene "znakomita", a tej o
    > 5m gorszej "niegodna polecenia".

    5m to spora różnica, bardzo spora.
    Już lepiej oceniać w % długości opony wzorcowej dla danej
    prędkości/powierzchni/warunków.

    > Teraz tak: michelin Primacy 3 ma w etykiecie A na mokrym, Pirelli B, a
    > Ls588 C
    > (ciekawe - google znajduje link na oponeo do rozmiaru 205/55/16 na
    > wszystkich ... czyzby koledzy juz sprawdzali ?)

    dla mnie interesującego rozmiaru 255/55/R18 - na mokrym jest B

    > W drugim linku kolejnosc ocen jest jednak inna, oceny sa ogolne, ale w
    > tekscie napisano, ze na mokrym srednia.

    no właśnie dlatego chętnie był chciał to zweryfikować innymi testami.
    Patrząc na opinie - ludzie podają na plus hamowanie na mokrym dla tej
    opony podając jako odniesienie do znacznie bardziej popularnych i
    cenionych (ogólnie) opon jak Dunlop, Bridgestone, Toyo...

    > Przyspieszenie (opoznienie) podczas hamowania.

    ale po co?
    Sens byłby gdybyś to porównywał do innych opon - ale przecież nie
    będziesz co chwilę zmieniał opon i ponawiał ten test.