  • Data: 2016-10-15 18:31:38
    Temat: Re: [opony] Landsail LS588 ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 14 Oct 2016 23:00:57 +0000 (UTC), Budzik

    > Jakies ekstremalne predkosci?
    > Zaciecie rajdowe?
    > Agresywna jazda?

    3x nie. Znaczy czasem się zdarzy i ponad 200 na banie, i ostrzejszy szybszy
    zakręt -- i wolałbym wtedy nie polecieć nie tam gdzie trzeba, bo
    zaoszczędziłem 1000 zł na oponach raz na 5-7 lat...

    > Bo jeżeli nie, to po co kupowac opony
    > za 600zł za sztuke, skoro mozna kupic
    > za 270zł?

    Wiem że można kupić, a zagwarantują taką
    samą jakość hamowania i ciszy w kabinie?

    --
    Pozdor
    Myjk