eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[onet] ekodrajwing jest be...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 80

  • 51. Data: 2011-08-31 11:49:03
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-08-2011 11:25, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > On 2011-08-31 01:18, to wrote:
    >> begin megrims
    >>
    >>> BTW super płaską krzywą to ma silnik w BMW335i BiTurbo:
    >>
    >> Chyba żartujesz, powyżej 5000 rpm moment leci na łeb na szyję. Zobacz
    >> sobie wykres jakiegoś nowoczesnego, wolnossącego V8.
    > Podaj link do konkretnego przykładu.

    http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?Charts
    ID=647

    Pozdrawiam
    Paweł


  • 52. Data: 2011-08-31 11:57:03
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-08-31 11:49, DoQ wrote:
    > W dniu 31-08-2011 11:25, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >> On 2011-08-31 01:18, to wrote:
    >>> begin megrims
    >>>
    >>>> BTW super płaską krzywą to ma silnik w BMW335i BiTurbo:
    >>>
    >>> Chyba żartujesz, powyżej 5000 rpm moment leci na łeb na szyję. Zobacz
    >>> sobie wykres jakiegoś nowoczesnego, wolnossącego V8.
    >> Podaj link do konkretnego przykładu.
    >
    > http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?Charts
    ID=647

    Ten link ma prowadzić do tego nowoczesnego wolnossącego V8 ? Faktycznie
    musi być bardzo nowoczesny, ponieważ jest to bi-turbo R6 ;-)

    Ja prosiłem o wykres tego nowoczesnego, naturalnie oddychającego V8, co
    ma płaską jak stół ch-ke momentu, która nie spada powyżej 5k rpm :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik


  • 53. Data: 2011-08-31 12:43:17
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-08-30 20:52, megrims pisze:

    > Uważam, że "płaska krzywa" to zajebisty tekst i bardzo mi się
    > podoba. :D

    Potoczne, techniczne słownictwo, a jednak może jeszcze kogoś bawić ;)

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.


  • 54. Data: 2011-08-31 13:15:59
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup
    >http://moto.onet.pl/1648250,1,ekologiczna-jazda-zab
    ija,artykul.html
    >"Jak ktoś ćwiczy i jest wysportowany, wtedy ma lepszą kondycję i jest
    >bardziej wydajny. Tak samo jest z autem. Samochody eksploatowane w
    >sposób "babciny" nie są tak dobrze docierane jak samochód bardziej
    >dynamicznego kierowcy. Motor musi pracować na odpowiednio wysokich
    >obrotach. Samochody, które są "dynamiczniej jeżdżone", są lepiej
    >dotarte, przez co bardziej ekonomiczne i mniej awaryjne"

    Skadindad wiadomo ze z mechanizmami jest odwrotnie. Ale przy tych
    dzisiejszych superekologicznych silnikach to juz nikt nic nie wie.

    Ja pokladam wiare w niemieckich kontruktorow - zakladam ze ich pojazdy
    byly testowane w trybie "pedal w podloge, odpoczynek jak sie bak
    oprozni".

    No i scierke katowalem bez cienia litosci, a w zamian odwdzieczyla sie
    dluga bezawaryjna (prawie) eksploatacja.


    J.



  • 55. Data: 2011-08-31 13:18:49
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scobowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j3j29j$lvt$...@m...internetia.pl...
    >>> To jak to się dzieje, że jadąc 90km/h na 5 biegu (coś ok 1,5krpm)
    >>> średnie spalanie mam poniżej 4 litrów a jadąc ok 130km/h (ok
    >>> 2,5krpm)
    >>> spalanie średnie skacze do 4,7-5l/100km. Max moment w moim
    >>> silniczku w
    >>> zakresie 2100-2700rpm?
    >> Przy tej predkosci wypada nie bagatelizowac juz dosc wyraznego
    >> wplywu
    >> oporu powietrza. Miedzy tymi predkosciami jest w nim znaczaca
    >> roznica.
    >
    >temże bardziej, że rzeczony rośnie +- do kwadratu z przyrostem
    >prędkości

    W tym zakresie najwyrazniej nie, albo jest duzy udzial oporow innych.
    Bo inaczej nie skonczyloby sie na 5, tylko na 8/100.

    Ewentualnie .. przy 90 sprawnosc silnika jest wyraznie gorsza, i
    dlatego pali 4 a nie 2.5 :-)

    J.


  • 56. Data: 2011-08-31 19:45:38
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-31 11:49, DoQ pisze:
    > W dniu 31-08-2011 11:25, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >> On 2011-08-31 01:18, to wrote:
    >>> begin megrims
    >>>
    >>>> BTW super płaską krzywą to ma silnik w BMW335i BiTurbo:
    >>>
    >>> Chyba żartujesz, powyżej 5000 rpm moment leci na łeb na szyję. Zobacz
    >>> sobie wykres jakiegoś nowoczesnego, wolnossącego V8.
    >> Podaj link do konkretnego przykładu.
    >
    > http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?Charts
    ID=647
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Ten sam motor podesłałem. :D


  • 57. Data: 2011-08-31 22:57:52
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.08.2011 09:15, Vlad The Ripper pisze:

    > dynamicznie do porządanej prędkości i utrzymywać ją możliwie długo, na
    > obrotach, gdzie jest niedaleko do max momentu. Druga to hamowanie
    > silnikiem na biegu, nie toczenie się na luzie, ani ze wciśnietym
    > sprzęgłem. Sprawdzają się w zasadzie w każdym aucie.

    Nie, nie w każdym - musi to być pojazd potrafiący odciąć dopływ paliwa.


  • 58. Data: 2011-08-31 23:00:23
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.08.2011 09:29, komar pisze:

    > utrzymywać - owszem - ale najniższe możliwe. Trzymanie wysokich obrotów
    > (nawet niektóre diesle mają max moment powyżej 3000rpm) to właśnie coś
    > odwrotnego niż ekodriving. Na czas przyśpieszania redukcja, jazda ze
    > stałą prędkością - najwyższy możliwy bieg, najniższe obroty.

    Bez przesady w drugą stronę - chyba że uzgodnimy, że obroty przy których
    silnik już się dość mocno trzęsie są niższe niż możliwe ;->


  • 59. Data: 2011-08-31 23:05:40
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.08.2011 20:52, megrims pisze:

    > Czepiam się, a raczej wydało mi się to śmieszne.
    > Czytaj: Zabawne.
    >
    > Uważam, że "płaska krzywa" to zajebisty tekst i bardzo mi się
    > podoba. :D

    Czepiasz się, bo masz słabe pojęcie matematyce i śmiejesz się "jak głupi
    do sera".

    Krzywa jak najbardziej może być płaska - wszak prosta jest tylko
    szczególnym przypadkiem krzywej, podobnie jak okrąg jest szczególnym
    przypadkiem elipsy, a kwadrat szczególnym przypadkiem prostokąta (a ten
    z kolei - czworokąta).


  • 60. Data: 2011-09-01 00:30:16
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 22:57:52 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > W dniu 30.08.2011 09:15, Vlad The Ripper pisze:
    >> dynamicznie do porządanej prędkości i utrzymywać ją możliwie długo, na
    >> obrotach, gdzie jest niedaleko do max momentu. Druga to hamowanie
    >> silnikiem na biegu, nie toczenie się na luzie, ani ze wciśnietym
    >> sprzęgłem. Sprawdzają się w zasadzie w każdym aucie.
    >
    > Nie, nie w każdym - musi to być pojazd potrafiący odciąć dopływ paliwa.

    Czyli w zasadzie kazde ?
    Pomijajac jakies antyki ..

    J.

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 . 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: