  • 31. Data: 2011-08-30 18:06:02
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (płaska krzywa)
    Jak wygląda płaska krzywa :D ??

  • 32. Data: 2011-08-30 18:12:53
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-08-30 09:53, elmer radi radisson pisze:

    > Przy tej predkosci wypada nie bagatelizowac juz dosc wyraznego wplywu
    > oporu powietrza. Miedzy tymi predkosciami jest w nim znaczaca
    > roznica.

    temże bardziej, że rzeczony rośnie +- do kwadratu z przyrostem prędkości

  • 33. Data: 2011-08-30 18:15:00
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    > A tak w ogóle to trzeba wziąć poziomicowy wykres sprawności danego silnika
    > w funkcji obrotów i obciążenia, nanieść na niego krzywe stałej mocy, i
    > wszystko
    > to widać jak na dłoni :)

    Pięknie to ująłeś!. Poetycko tak ;)

  • 34. Data: 2011-08-30 18:42:48
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "aro333" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Hmmm wszystko fajnie tylko czy taki ekodriving nie odbija się potem w
    > takim 1,9 TDI

    wszystko co w nadmiarze i robione bezmyślne szkodzi.
    Nie tylko w 1,9TDI

    Pałowanie, eco, na emeryta.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 35. Data: 2011-08-30 20:01:02
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-08-30 18:06, megrims pisze:
    > W dniu 2011-08-30 11:40, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    po pierwsze: nie On tylko ja..

    > (płaska krzywa)
    > Jak wygląda płaska krzywa :D ??

    po drugie: czepiasz się ;-P
    Skrót myślowy. Wszystko zależy od rozpatrywanego fragmentu krzywej. Nikt
    nie zabrania aproksymować krzywej odcinkami ;-P

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 36. Data: 2011-08-30 20:09:57
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Michał Baszyński"

    > nie zabrania _aproksymować_ krzywej odcinkami ;-P

    Matko Bosko! ;-)

  • 37. Data: 2011-08-30 20:46:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 17:59:41 +0200, aro333 napisał(a):

    >Własnie jestem
    > swieżo po zakupie diesla z takowym silnikiem, użytkowanego przez 70
    > letniego dziadka od nowosci.

    Jak to z 1.9 TDI - wszystkie sa po 70-letnich dziadkach, ktorzy jezdzili
    nimi od nowosci :P

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 38. Data: 2011-08-30 20:52:24
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-30 20:01, Michał Baszyński pisze:

    > po pierwsze: nie On tylko ja..

    > po drugie: czepiasz się ;-P
    > Skrót myślowy. Wszystko zależy od rozpatrywanego fragmentu krzywej. Nikt
    > nie zabrania aproksymować krzywej odcinkami ;-P

    Oczywiście.
    Czepiam się, a raczej wydało mi się to śmieszne.
    Czytaj: Zabawne.

    Uważam, że "płaska krzywa" to zajebisty tekst i bardzo mi się
    podoba. :D

    BTW super płaską krzywą to ma silnik w BMW335i BiTurbo:

    http://tnij.com/75cpI

  • 39. Data: 2011-08-30 21:07:58
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Hmmm wszystko fajnie tylko czy taki ekodriving nie odbija się potem w
    > takim 1,9 TDI na sprawności turbiny ze zmienna geometria łopatek?Własnie
    > jestem swieżo po zakupie diesla z takowym silnikiem, użytkowanego przez
    > 70 letniego dziadka od nowosci. W 5 roku go zakupilem i niestety po 3
    > tysiach mojej jazdy od zakupu (ok 121 tysi przebieg) standardowe notlaufy
    > (przeładowanie z wylaczeniem turbo). Niestety, dziadkowa jazda ze zmiana
    > biegow cos okolo 2000 tysiecy obrotow spowodowala zapieczenie zmiennej
    > geometrii lopatek w turbinie.

    Tu problemem nie jest dziadkowa jazda ze zmiana biegow przy 2 tys. obr., ale
    to, ze dziadek jezdzil tylko w niedziele i tylko do kosciola ;)

    Pozdrawiam

    Darek

  • 40. Data: 2011-08-30 21:12:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-30, megrims <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > podoba. :D
    >
    > BTW super płaską krzywą to ma silnik w BMW335i BiTurbo:

    I co, jest to krzywa? Jest. W sporej części jest płaska? Jest.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski