-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
oblin.stu.neva.ru!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MI
SMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
ot-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: olej na śniegu
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jgir11$r5g$1@inews.gazeta.pl> <jgir63$r82$1@news.task.gda.pl>
<jgj4dp$ke8$1@inews.gazeta.pl>
<fpw89hcdmn05.13i7p9s0j583g$.dlg@40tude.net>
<jgm7nq$18t$1@mx1.internetia.pl>
<1tociuju7ij6e$.1q0zktimnv31z.dlg@40tude.net>
<jgo27t$j2l$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
Date: Mon, 6 Feb 2012 19:27:04 +0100
Message-ID: <1j2923k6ox4it.hlpuzf6tviqw$.dlg@40tude.net>
Lines: 25
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.153.106
X-Trace: 1328552827 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 83.25.153.106:34845
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432348
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 06 Feb 2012 09:15:44 +0100, Artur Maśląg wrote:
>> Żeby sprawdzić odmę wystarczy ją odpiąć i spróbować w nią dmuchnąć.
>
> Można. Można też ją odłączyć - np. w Warszawie była otwarta, a
> w padakowatych PF 125p potrafili co poniektórzy szlauch podłączyć
> i podciągnąć gdzieś za silnik - wtedy im olej nie zalewał filtra ;)
> Czymś tylko "górną" dziurę zatkać i heja.
Zazwyczaj odma wprowadzona jest za filtrem.
Olej wtedy filtra nie zalewa, ale pozostawienie jej zdjętej powoduje że
silnik ciągnie tamtędy powietrze omijające filtr.
>
>> A tymczasowo możesz wysunąć bagnet oleju żeby się silnik tamtędy
>> odpowietrzył.
>
> W teorii może być skuteczne, o ile to odma. Tak czy inaczej sam nie
> będę tego badał, ponieważ i tak trzeba obejrzeć wszystko, sprawdzić
> oczyścić, nie wiadomo czy nie wydmuchało skutecznie jakiegoś
> uszczelnienia (a pewnie wydmuchało) itd.
Tyle że jak to nie odma, to lepiej pojechać lawetą.
Raz żeby nie zabryzgać całej drogi olejem, a dwa żeby sobie silnika nie
popsuć.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.12 19:48 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli