  • 21. Data: 2011-08-31 13:41:04
    Temat: Re: olej kujawski w silniku - nie baku, silniku
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości news:j3l5qo$g7k$1@news.onet.pl...
    > Zasadniczo oleje roslinne w ogole nie nadaja sie do smarowania.
    toś teraz walnął...
    patrz zalecenia większości producentów pił łańcuchowych.

  • 22. Data: 2011-08-31 13:47:50
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Andy Niwiński <a...@i...pl> napisał(a):

    > "amos" <g...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    b.googlegroups.com...

    > A moze ci sie cos pomylilo, i chodzilo o polskie "forum", a gosciowi
    > na imie bylo Michal?
    > ;)
    >
    > A ręki to bym sobie uciąć nie dał :)))) Pewny tylko jestem, że tobyo w
    > sieci, jakieś forum. No i to o tej drodze oleju - smarowanie - spalanie.

    To nie ja - jak powszechnie wiadomo diesla nie miałem ;)

    ale... tak jechałem na "kujawskim", kolega ze studiów miał
    VW Polo i dolał jakiś olej do diesla dla jaj - jeździło ok.

    miałem Mirnidę (lub 7up już nie pamiętam) w układzie hamulcowym
    ale oleju jadalnego w silniku nigdy. Jak mi coś odbije i kupie
    phaetona z dieslem TDI v10 to mogę kujawskiego nalać i napisać
    tu co się stanie i czy komp coś wyświetli.

    pozdrawiam.

  • 23. Data: 2011-08-31 15:28:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerry,

    Wednesday, August 31, 2011, 1:41:04 PM, you wrote:

    > toś teraz walnął...
    > patrz zalecenia większości producentów pił łańcuchowych.

    Czy to jest grupa o piłach łańcuchowych czy o samochodach?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2011-08-31 16:15:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerry" napisał w wiadomości
    >Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości
    >toś teraz walnął...
    >patrz zalecenia większości producentów pił łańcuchowych.

    Popatrzylem na husqvarne .. oni w ogole nie zalecaja smarowania
    lancucha czy co ? :-)
    Mozna prosic o jakis link do tego zalecenia ?

    J.

  • 25. Data: 2011-08-31 16:18:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >toś teraz walnął...
    >patrz zalecenia większości producentów pił łańcuchowych.

    P.S. Zeby nie bylo ze sa idealne
    http://www.ipan.lublin.pl/pliki/gazeta3.pdf

    J.

  • 26. Data: 2011-09-01 01:43:02
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 13:39:36 +0200, jerry napisał(a):

    > jako silnikowy to nie jestem pewien, ale generalnie do smarowania
    > łańcuchów tnących zaleca się oleje na bazie roślinnej. Właściwości
    > smarne mają takie same, a dzięki naturalnemu rozkładowi oleju roślinnego
    > są uznawane za ekologiczne w przeciwieństwie do oleju mineralnego.
    Polacy pewnie cały Vexol wykupili to smarowania rowerowych łańcuchów :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 27. Data: 2011-09-01 05:53:19
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-31 13:47, Michał pisze:

> [...]
    > phaetona z dieslem TDI v10 to mogę kujawskiego nalać i napisać
    > tu co się stanie i czy komp coś wyświetli.

    "A może frytki do tego?"

    MSPANC :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 28. Data: 2011-09-01 23:32:45
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > "A może frytki do tego?"
    >
    > MSPANC :)

    frytki gdzieś powtykać ;) ? duzy frytek/ziemniak jako klocek hamulcowy ;) ?

    w macgyver widziałem jajko w chłodnicy ;)
    btw. czy ktoś to próbował zrobić :) ?

    ale frytek/ziemniak to nie wiem gdzie w skrajnym przypadku
    by coś ratował czy coś - ale raz motoryzacyjnie użyłem folii z czekolady ;)

    pozdrawiam.

  • 29. Data: 2011-09-01 23:45:16
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-01 23:32, Michał pisze:

    > frytki gdzieś powtykać ;) ? duzy frytek/ziemniak jako klocek hamulcowy ;) ?

    Jak tam chcesz. To była sugestia, co może wyświetlić komp jak silnik
    kujawskim zalejesz :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi