  • 11. Data: 2011-09-04 12:36:08
    Temat: Odp: Re: olej do Superbika - jaki?
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > PS. Wiem, że wzbudzę kontrowersje, ale po przeprowadzonym
    > własnoręcznie researchu i rozmowie z kilkoma mechanikami w mej głowie
    > powstał mętlik.

    mechanicy nie znają się na olejach, jedyne co potrafią to przeczytać coś o oleju z
    ulotki.

  • 12. Data: 2011-09-04 15:30:55
    Temat: Re: olej do Superbika - jaki?
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 247 roku bieżącego, WIADRO zeznał(a) jak następuje:

    > mechanicy nie znają się na olejach, jedyne co potrafią to przeczytać
    > coś o oleju z ulotki.

    Czasem jednak się zdarzy, że rozbiorą silnik, którego właściciel był
    fanem jednej marki i od lat nie lał innego oleju, ale generalnie masz
    rację.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 13. Data: 2011-09-05 15:14:08
    Od: "Marcin Kasprzyk" <a...@o...pl>

    Heja.

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dodatkowo czy ktoś kupował coś od tego sprzedawcy:
    > http://allegro.pl/zestaw-motul-300v-10w40-4l-filtr-o
    leju-wa-wa-i1757603447.html
    Marcin bywa(l) na grupie wiec nie jest anonimowy. Po obslugi klientow
    podchodzi bardzo rzeczowo wiec mozesz brac w ciemno. Reszte juz koledzy
    napisali.

    Dziękuję bardzo za tak dobrą rekomendację.
    Polecam się :)

    --
    Pozdr
    Marcin Kasprzyk.

  • 14. Data: 2011-09-05 17:45:16
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    apisali.

    > Dzi?kuj? bardzo za tak dobr? rekomendacj?.
    > Polecam si? :)

    Potwierdzam, wszystko w jak najlepszym porządku :)

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 15. Data: 2011-09-05 17:52:24
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Czasem jednak się zdarzy, że rozbiorą silnik, którego właściciel był
    > fanem jednej marki i od lat nie lał innego oleju, ale generalnie masz
    > rację.

    Chyba jednak co mechanik to opinia. Dzisiaj we 3FUN mechanik wyraził
    opinię, że nie leje MOTULA bo "prędzej czy później każdy silnik co
    jeździł na MOTULU zaczyna brać olej, jeden więcej, jeden mniej, ale
    każdy bierze"

    Tak swoją drogą to mam bardzo mieszane uczucia po wizycie w serwisie.
    Niby wszystko ok. ale 300 PLN za wymianę oleju to trochę drogo. W
    serwisówce jest cała lista elementów do inspekcji, a we 3FUN sprawa
    ograniczyła się do wymiany oleju, nasmarowania łańcucha i sprawdzenia
    świateł(pomijam wymianę śrubki - jako naprawę po wezwaniu serwisowym")

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 16. Data: 2011-09-05 22:16:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-05, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

> [...]
    > opinię, że nie leje MOTULA bo "prędzej czy później każdy silnik co
    > jeździł na MOTULU zaczyna brać olej, jeden więcej, jeden mniej, ale

    Jassssne... Przejezdzilem swoim KHI 70kkm na Motulu i jak nie bral oleju
    tak nie bierze, wlewam 4l i wylewam tyle samo.

> [...]
    > ograniczyła się do wymiany oleju, nasmarowania łańcucha i sprawdzenia
    > świateł(pomijam wymianę śrubki - jako naprawę po wezwaniu serwisowym")

    No bo to firmowy serwis z wykwalifikowanymi mechanikami ze sciana pelna
    certyfikatow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-09-06 14:02:50
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 września 2011, 19:52:24 UTC+2 użytkownik Songoku napisał:

> [...]
    > opinię, że nie leje MOTULA bo "prędzej czy później każdy silnik co
    > jeździł na MOTULU zaczyna brać olej, jeden więcej, jeden mniej, ale
    Uwielbiam takie opinie! :)

> [...]
    > ograniczyła się do wymiany oleju, nasmarowania łańcucha i sprawdzenia
    > świateł(pomijam wymianę śrubki - jako naprawę po wezwaniu serwisowym")
    A tu zapytam: zamawiales konkretna usluge pt. "przeglad 1kkm" i widzales dokladnie co
    bylo a co nie bylo zrobione? Jesli tak to nic tylko domagac sie sprawdzenia
    pozostalych elementow. Chyba, ze juz tam nie bedziesz jezdzil...

    pzdr, dr
    14/525

  • 18. Data: 2011-09-06 15:54:24
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka
    AZ
    Jassssne... Przejezdzilem swoim KHI 70kkm na Motulu i jak nie bral
    oleju tak nie bierze, wlewam 4l i wylewam tyle samo. No bo to firmowy
    serwis z wykwalifikowanymi mechanikami ze sciana pelna certyfikatow.

    Ja tam pamietam ze raz nalali Ci 4 litry a spusciles 4,5 l...
    A to do KHI nie leje sie mazutu???

    T.

  • 19. Data: 2011-09-06 17:25:56
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-09-06 00:16, AZ pisze:

    > Jassssne... Przejezdzilem swoim KHI 70kkm na Motulu i jak nie bral oleju
    > tak nie bierze, wlewam 4l i wylewam tyle samo.

    tylko czy ten sam?:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S