    From: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: olej do Superbika - jaki?
    Date: Mon, 05 Sep 2011 19:52:24 +0200

    > Czasem jednak się zdarzy, że rozbiorą silnik, którego właściciel był
    > fanem jednej marki i od lat nie lał innego oleju, ale generalnie masz
    > rację.

    Chyba jednak co mechanik to opinia. Dzisiaj we 3FUN mechanik wyraził
    opinię, że nie leje MOTULA bo "prędzej czy później każdy silnik co
    jeździł na MOTULU zaczyna brać olej, jeden więcej, jeden mniej, ale
    każdy bierze"

    Tak swoją drogą to mam bardzo mieszane uczucia po wizycie w serwisie.
    Niby wszystko ok. ale 300 PLN za wymianę oleju to trochę drogo. W
    serwisówce jest cała lista elementów do inspekcji, a we 3FUN sprawa
    ograniczyła się do wymiany oleju, nasmarowania łańcucha i sprawdzenia
    świateł(pomijam wymianę śrubki - jako naprawę po wezwaniu serwisowym")

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS