  • 21. Data: 2011-09-06 20:11:34
    Temat: Re: olej do Superbika - jaki?
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka'

    *** Monster
    Dniepr z wozem

    Chlopie na widok tego co tu jezdzi nie moglbys spac przez miesiac...
    Rusy takie ze strach podejsc...chromy szparunki xsenony
    I to kurwa jezdzi, czyli da sie

  • 22. Data: 2011-09-06 20:21:38
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-09-06 22:11, Tytus pisze:

    > Chlopie na widok tego co tu jezdzi nie moglbys spac przez miesiac...
    > Rusy takie ze strach podejsc...chromy szparunki xsenony
    > I to kurwa jezdzi, czyli da sie
    Wszystko się da,ale rzadko coś ładnego,gdzieś mam foty z ukraińskiego
    zlotu,większość to niezłe dziwadła,a chrom to w łazience lubię:-)
    Miałeś wypoczywać a nie na preclu siedzieć!

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 23. Data: 2011-09-06 20:48:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-06, Tytus <v...@o...pl> wrote:

    > Ja tam pamietam ze raz nalali Ci 4 litry a spusciles 4,5 l...
    > A to do KHI nie leje sie mazutu???

    To byly czasy gdy pierwszy i ostatni raz zmienilem olej w serwisie.
    Niestety ta czynnosc przerosla nawet najlepszych mechanikow z najwieksza
    iloscia certyfikatow.

    PS. To w UA jest internet??
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2011-09-07 18:20:11
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Monster
    Wszystko się da,ale rzadko coś ładnego,gdzieś mam foty z ukraińskiego
    > zlotu,większość to niezłe dziwadła,a chrom to w łazience lubię:-)

    Nie nie nie - tu jezdza naprawde ladne rusy i naprawde jezdza.
    I fcale to nie dziwadla a bardzo poreczne i praktyczne moto, fajnie
    porobione. Niestety zwykle mnie wyprzedzaja i nie mam jak zrobic foto,
    ale postaram sie

    ***Miałeś wypoczywać a nie na preclu siedzieć!

    Wypoczywam latajac caly dzien po zabytkach ale ze lutka tansza od
    mleka to i z wieczora odzywa sie dusza preclowa...

  • 25. Data: 2011-09-07 18:30:07
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** AZ
    To w UA jest internet??

    Internet to pryszcz kupilem se mobilny - ale jest mozliwosc za ok 20
    pln zrobienie sobie foto na podswietlonym diodami XX czy GW a za ok 40
    pln poprzytulanie sie w czasie jazdy do prawdziwego barwowego czlonka
    - klubu MC oczywiscie. Jazda to ok 10 min adrenaliny bez kaskow i
    ciuchow - czyli tak jak lubie - po ulicach Fieodocji, z muzyka na full
    zeby wszyscy na przystankach zazdraszczali, po prostu pelen czad...
    Zeby ten GW mial jeszcze przyczepke z Samsa to bym sie zdecydowal...

    P.S. Dla zwolennikow idei ze Polki sa najladniejsze polecam wizyte we
    Lwowie - w dzien okolice akademi medycznej - wieczorem centrum.

  • 26. Data: 2011-09-07 19:35:41
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-09-07 20:30, Tytus pisze:
> [...]
    > zeby wszyscy na przystankach zazdraszczali, po prostu pelen czad...
    > Zeby ten GW mial jeszcze przyczepke z Samsa to bym sie zdecydowal...
    Nie ryzykuj,jeszcze się kamizelką zarazisz:-)
    > P.S. Dla zwolennikow idei ze Polki sa najladniejsze polecam wizyte we
    > Lwowie - w dzien okolice akademi medycznej - wieczorem centrum.
    Ta idea sprawdza się przede wszystkim w kierunkach na zachód
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 27. Data: 2011-09-07 20:08:26
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-09-07 20:30, Tytus pisze:

    > P.S. Dla zwolennikow idei ze Polki sa najladniejsze polecam wizyte we
    > Lwowie - w dzien okolice akademi medycznej - wieczorem centrum.

    a w prosektorium sa najlepsze!

    upss.. sory nie to forum.

    Ty, jechałeś dziś ulicą Jutrzenki?

    KJ

  • 28. Data: 2011-09-08 08:32:33
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Wed, 07 Sep 2011 22:08:26 +0200, KJ Siła Słów<K...@n...com> wrote:

    > a w prosektorium sa najlepsze!

    W prosektorium najprzyjemniej jest nad ranem:)

    --
    -- śGlub SW-T400

  • 29. Data: 2011-09-08 19:43:51
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** KJ Siła Słów
    Ty, jechałeś dziś ulicą Jutrzenki?

    Are you talking to me???
    Bo ja panie to tylko po bulwarach Lenina, Gagarina, Sojuza ew
    Primorskich siem przemieszczam obecnie
    Dzis nawet zastanawialem sie czy nie skoczyc do Soczi - to niedaleko -
    jak to w stepie 600-700 km.

  • 30. Data: 2011-09-09 06:03:07
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Tytus <v...@o...pl> napisała rzekomo
    j.googlegroups.com

    > Bo ja panie to tylko po bulwarach Lenina, Gagarina, Sojuza ew
    > Primorskich siem przemieszczam obecnie
    > Dzis nawet zastanawialem sie czy nie skoczyc do Soczi - to niedaleko -
    > jak to w stepie 600-700 km.

    Kabrio lepiej jezdzi na tamtej benzynie?

    --
    Jasio
    etz vfr