  • Data: 2011-03-19 16:34:01
    Temat: Re: ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Mar 2011 09:35:06 +0100, BaX wrote:

    >Oj zagiał mnie wczoraj właśnie koleś bardzo bo miałem jego Garmina do
    >aktualizacji, w jego mapach z 2009 roku coś takiego jak 'Walce' jest
    >oznaczona włącznie z kilkunastoma nazwami ulic, kiedy najnowsza AM nie ma
    >nic oprócz nazwy miejscowości. Akurat jako kierowca jeździ z zaopatrzeniem
    >po takich dziurach i w Garminie było jeszcze kilka takich miejsc o których
    >można by powiedzieć, że AM jedynie słyszała.

    Moze sie zdarzyc, ale tu sie najlepiej zdac na liczby.
    "AutoMapa Polska XL zawiera plany nawigacyjne ponad 14 tys.
    miejscowości."
    nawigacyjne plany miejscowości i miast szt 26633
    miasta i miejscowosci z kompletem nazw ulic szt 5769

    Aktualna Mapamap dla porownania
    "8937 planów miast i miejscowości w tym 3388 szczegółowych planów z
    adresami"

    Dobra, chyba wiem jak czytac - AM jest jednak 5769/3388 raza lepsza
    :-)

    J.