  • Data: 2011-03-21 21:24:21
    Temat: Re: ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:e7o7o6pbf8tul60ijgjcmshuhtrh4b3f6s@4ax.com...

    > Tak sobie chcialem sprawdzic u zrodla ... da sie dowiedziec ile taki
    > TT kosztuje i ktore mapy zawiera bez zainstalowania iTunes ? :-)

    W swoich iTunes widzę kilka wersji TomToma z takimi cenami:

    TomTom Europe $99.99
    TomTom WesterEurope $74.99
    TomTom EasternEurope $64.99 (he, he - tańsza jest!)
    TomTom USA&Canada $49.99
    TomTom USA&Mexico $49.99
    TomTom USA $39.99
    TomTom Brazil $39.99
    TomTom Mexico $39.99
    TomTom Australia $64.99
    TomTom UK&Ireland $69.99 (dziwne, bo Western Europe pokrywa GB i Rep of Ir)
    TomTom SouthernAfrica $59.99
    TomTom MiddleEase $99.99
    TomTom Italy $49.99
    TomTom Argentina $49.99

    i tak dalej, nie chce mi się pisać, jest tego od cholery.
    Ciekawe czy jak kupisz konkretną mapę Włoch za 50 bucksów
    to dostaniesz więcej planów miast niż w mapie Western Europe
    za $75 która ma według opisu zawierać równiez Włochy?

    I nie ma w opisie jak często obiecują uaktualniać te mapy i za ile $$.