  • Data: 2011-03-24 21:53:43
    Temat: Re: ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:mr0q6q1h0lyi.emmau4egw8yy.dlg@40tude.net...

    > Kiedy, baranku, planujesz opublikowac swoją ogólną teorię wszyskiego?

    Kiedy przestaniesz przynosić publicznie wstyd swoim rodzicom
    i zaczniesz zachowywać się kulturalnie i rozmawiać bez przezwisk?

    > Po pierwsze, interesuje mnie wyłącznie ogólna ocena aplikacji przez
    > użytkowników. Nie interesuje mnie jakie są tam komentarze i dlaczego, z
    > prostej przyczyny: nawet ich większości nie czytałem, bo zaledwie parę z
    > nich da się obejrzeć bez zaśmiecania sobie komputera itunes.

    A widzisz - i to jest właśnie błąd jaki robisz.

    > Po drugie, na użyteczność programu wpływa również sposób licencjonowania.

    Niemożliwe... poważnie? Ale jak widać z komentarzy, nie każdy przeczytał
    warunki umowy i wielu jest rozczarowanych że ściągneli free i później
    się okazało że trzeba zapłacić, no to dają upust swojemu rozczarowaniu
    w negatywnym komentarzu. Taki komentarz nie ma nic wspólnego z udaną
    czy nieudaną aplikacją a raczej wystawia negatywne świadectwo inteligencji
    użytkownikowi, który ewidentnie nie zapoznał się z warunkami użytkowania
    programu przed ściągnięciem aplikacji z AppStore.

    > Po trzecie, tam naprawdę nie wszyscy są tak głupi jak ty.

    I znowu chamstwo z Ciebie wychodzi...

    > Jak donosi nasz reporter, gwizdy na placu czerwonym w dniu 1 maja były
    > gwizdami aprobaty.

    Napisałeś nieprawdę, że użytkownicy wyrażają opinię o tym, że aplikacja
    jest nieudana. Tymczasem opinie negatywne w większości dotyczą faktu
    że za nią trzeba zapłacić a nie ma ani słowa na temat ilości planów miast
    czy łatwości/skuteczności nawigacji.

    > Ja wiem, przemuś, rzeczywistość skrzeczy i trzeba przykryć niewygodną
    > prawdę.

    Ty oceniasz książkę po okładce - wystawiasz opinię nie znając tematu.
    I nawet brak Ci rozumu aby zauważyć, że źle robisz... Trochę to żałosne.