  • 21. Data: 2011-03-18 19:23:42
    Temat: Re: ojj bed? ujada? b?da ;))) - AM i IP
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 12:21:41 -0500, Pszemol wrote:

    >No jasne. Sam Cie automatycznie informuje o nowych wersjach.

    Ale na zasadzie ze przez rok za darmo ?

    J.

  • 22. Data: 2011-03-18 19:47:21
    Temat: Re: ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 14:06:54 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Z mapami Polski?

    Wyobraź sobie, że Automapa nie jest jedynym programem posiadającym mapy
    Polski.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 23. Data: 2011-03-18 19:48:18
    Temat: Re: ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 20:18:11 +0100, J.F. napisał(a):

    > Dobrych rowniez na terenie naszego kraju ?

    Tak, chyba, że Tom Tom z jakiegoś powodu pogarsza je celowo w wersji na
    iPhone?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 24. Data: 2011-03-18 20:29:05
    Temat: Re: ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > jest sporo tanszych nawigacji a jednak ludzie AM kupuja.
    > A jeszcze wiecej uzywa :-)

    musiales?
    :)

  • 25. Data: 2011-03-18 20:46:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale na zasadzie ze przez rok za darmo ?

    To juz nie zalezy od Appstore co i za ile.
    Funkcja jest i juz.

  • 26. Data: 2011-03-18 20:47:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wyobraź sobie, że Automapa nie jest jedynym programem
    > posiadającym mapy Polski.

    I po co ten idiotyczny ton wypowiedzi?
    Nie potrafisz kulturalnie odpowiedziec na kulturalne pytanie?

  • 27. Data: 2011-03-18 21:21:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 15:46:42 -0500, Pszemol wrote:

    >To juz nie zalezy od Appstore co i za ile.
    >Funkcja jest i juz.

    ale tak ze osoby ktore kupili program w ciagu ostatniego roku dostana
    aktualizacje za darmo, a reszta bedzie musiala zaplacic pelna cene ?

    J.

  • 28. Data: 2011-03-18 21:29:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 19:23:19 +0000, Waldek Godel wrote:

    >tak, na terenie naszego kraju.
    >Jęczenie tych i owych, że zaułka za sklepem monopolowym w Pierdziszewie
    >Górnym nie ma, albo tych co się gubią na oddanej miesiąc temu autostradzie
    >jest conajwyżej żałosne.

    No wiesz, jesli w AM jest plan 3000 Pierdziszewow, a u konkurencji
    zaledwie 300, to to wcale nie jest takie zalosne.

    Podobnie jak jak przejechanie wezla Sosnica
    http://www.a-inter.net/~z.mierzwa/Animacja/HTML/weze
    l-46.html

    J.

  • 29. Data: 2011-03-18 21:33:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 22:29:24 +0100, J.F. napisał(a):

    > Podobnie jak jak przejechanie wezla Sosnica
    > http://www.a-inter.net/~z.mierzwa/Animacja/HTML/weze
    l-46.html

    Węzeł Sosica akurat w TomTomie jest bez problemu:
    http://routes.tomtom.com/#/map/Stanis%25C5%2582awa%2
    520Staszica%252C%2520Gliwice%252C%2520PL%254050.2905
    6%252C18.72256%2540-1/?center=50.29056%2C18.72256&zo
    om=13&ui=8&map=basic
    (trzeba odjechać dwa stopnie zoomem)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 30. Data: 2011-03-18 21:35:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ale tak ze osoby ktore kupili program w ciagu ostatniego roku dostana
    > aktualizacje za darmo, a reszta bedzie musiala zaplacic pelna cene ?

    po prostu jest róznica pomiedzy aktualizacja juz posiadanej
    aplikacji a kupowaniem nowej aplikacji. czy za upgrade sie
    bedzie placic i ile to chyba decyduje producent aplikacji.

    trudno mi powiedziec bo ja jeszcze nic tam nie kupilem,
    tylko sciagalem jak jest "free" :-)