  • 151. Data: 2013-02-02 15:20:01
    Temat: Re: ogrzewanie mieszkania IR
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:kehd70$6d8$1@speranza.aioe.org...

> [...]
    > iż komornik informował Bank G. o faktycznym porzuceniu jej przez powodową
    > spółkę i związanych z tym zagrożeniach. Osoby trzecie dostawały się na
    > teren nieruchomości, dochodziło do kradzieży i dewastacji, a w dniu 31
    > marca 2001 r. nastąpił pożar na skutek podpalenia przez nieustaloną osobę.
    > Ubezpieczający bank dowiedział się o pożarze dopiero w dniu 26 kwietnia
    > 2001 r."
    >
    > Dziwisz się TU, że nie wypłaciło odszkodowania?
    > Bo ja nie, choć po przeczytaniu TYLKO tego co napisałeś pomyślałem sobie:

    Nie dziwię się i to czy w tym przypadku TU miało rację Chcę tylko Kogucikowi
    uzmysłowić co to są umowy i jakie z tego płynął obowiązki dla
    ubezpieczającego.
    Tu dałęm tylko przykład.
    Kogutkowi się wydaje, że jak urządzenie ma znak CE to zwalnia go ten znak od
    myślenia. Niestety TU analizują ryzyka i udzielają ubezpieczeń na
    określonych w OWU warunkach i tego się trzymają analizując później czy
    wypłacenie odszkodowania jest czy też nie jest zasadne.
    Niestety TU nie zawsze mają rację, ale udowodnienie im błędów wymaga
    pozwania TU do sądu i udowodnienie w sądzie błędów w postępowaniu TU. Często
    trwa to latami, a o wynikach decydują wygrzebane przez TU z czeluści prawa
    zapisy, o których zwykły Kogutek nawet nie ma pojęcia.

  • 152. Data: 2013-02-02 16:55:45
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 2 lutego 2013 15:20:01 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > trwa to latami, a o wynikach decydują wygrzebane przez TU z czeluści prawa
    >
    > zapisy, o których zwykły Kogutek nawet nie ma pojęcia.

    Przepisy użytkowniczku a nie ględzenie się liczy. Jak na razie mam rację bo nie
    przedstawiłeś żadnych przepisów. I będę ją miał dotąd aż przedstawisz potwierdzające
    to co bredzisz. A że takich nie ma to znaczy że mam rację.

  • 153. Data: 2013-02-03 14:01:59
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

> [...]
    > bo nie przedstawiłeś żadnych przepisów.
    > I będę ją miał dotąd aż przedstawisz potwierdzające to co bredzisz. A że

    Oczywiście masz rację tylko dlatego, że tak uważasz. Nieważne są dla Ciebie
    fakty, ważne jest tylko to co Ty myślisz i uważasz.
    Póki co to jeszcze nie przedstawiłeś żadnych zapisów prawnych, które
    zabraniałyby TU takich praktych t.j. odmowy wypłacenia odszkodowania,
    powołując się na rażące niedbalstwo czy niedotrzymanie warunków umowy.
    Poza tym nie rozumiesz o czym jest dyskusja, a tylko jedynie próbujesz się
    lansować.

    Powtarzam więc jeszcze raz. Nie chodzi o zapisy prawne czy takie
    postępowanie TU jest zgodne z prawem czy nie.
    Chodzi natomiast o stwierdzenie faktu, że TU szukają wszelkich możliwych
    sposobów aby uniknąć wypłacania odszkodowań. Powołują się choćby na zapisy
    takie jak w instrukcji obsługi grzejnika, w któych producent pisze, że nie
    wolno jest pozostawiać grzejnika załączonego bez nadzoru. Nie przeczę, że
    ubezpieczony po skierowaniu sprawy do sądu może ją wygrać, ale sprawy takie
    mogą się wlec całymi latami., a wygrywa je zazwyczaj ten kto ma lepszego
    prawnika lub jest bardziej zdeterminowany.
    Niestety z reguły osoba, która traci dorobek swojego życia w pożarze nie ma
    czasu na szarpanie się po sądąch. W tym czasie taki pogorzelec musi żyć, a
    żeby żyć trzeba odremontować dom czy znaleźć sobie inne lokum. Osoba/rodzina
    taka pochłonięta jest zapewnieniem sobie normalnego życia (remont i usuwanie
    skutków pożaru), nie mówiąc już o tym, że często nie ma też pieniędzy, a
    sprawa jeszcze bardziej się komplikuje, kiedy dom miał hipotekę. W razie
    pożaru domu, który posiadał hipotekę w pierwszej kolejności z ubezpieczenia
    zaspakajane są wierzytelności, a tu klapa, bo TU nie chce wypłacić. W takiej
    sytuacji bank może zażądać natychmiastowej spłaty wierzytelności, ponieważ
    wartość spalonego domu może już nie stanowić zabezpieczenia wierzytelności.
    Dlatego aby móc kiedyś skorzystać z ubezpieczenia trzeba dbać nie tylko o
    przestrzeganie warunków zawartych w OWU, ale także wszelkich warunków
    wymaganych przez prawo np. okresowe przeglądy techniczne instalacji
    kominowej, gazowej, elektrycznej itp.
    Nie wnikam w to czy zapis w instrukcji producenta, że nie wolno pozostawiać
    pracującego grzejnika bez nadzoru jest zgodny z prawem. Uważam, że jeżeli
    jest zamieszony przez producenta to widać producent robi to zgodnie z prawem
    i w niczym to nie koliduje ze znakiem CE. Gdyby to było bezprawne to taki
    producent czy sprzedawca bardzo szybko staliby się bankrutami, a jednak taki
    poceder istnieje i w wielu instrukcjach urządzeń AGD można wyczytać takie
    informacje.
    Z resztą w ogóle mnie to nie interesuje, bo nie dochodzę się o to czy jest
    to zgodne z prawem, ale piszę o tym, że takie praktyki TU istnieją.
    Skoro chcesz udowodnić, ze robią to bezprawnie to przedstaw konkretne zapisy
    prawne, które zabraniają takiego procederu.
    Póki co tylko gdybasz i piszesz ogólnikowo, że jak jest znak CE to on Cię
    zwalnia od myślenia. Równie dobrze tak jak Ty mogę napisać, że mam rację i
    masz mi udowodnić, że jej nie mam.
    Zanim zaczniesz kolejny raz się wymądrzać to odpowiedz sobie na pytania:
    Czy często pozostawiasz załączone żelazka, kiedy nikogo nie ma w domu?
    Często pozostawiasz bez nadzoru włączoną kuchnię gazową lub gazowy palnik?
    Wszak wszystkie te urządzenia posiadają znak CE, a nie mogą być pozostawiane
    bez nadzoru i w każdej instrukcji tych urządzeń znajdziesz taki zapis.
    Poza tym mylisz także pewne pojęcia, bo znak CE sam w sobie nie jest znakiem
    bezpieczeństwa, lecz tylko i wyłącznie deklaracją producenta, że dany wyrób
    spełnia wymagania tzw. "Dyrektyw Nowego Podejścia". Znasz je wszystkie i
    potrafisz wskazać konkretny zapis, na mocy którego można jednoznacznie
    stwierdzić, że producent nie ma prawa napisać, że urządzenia nie wolno jest
    użytkować bez nadzoru?

    Czy naprawdę Twój umysł tego nie jest w stanie ogarnąć i zrozumieć o czym
    piszemy?

  • 154. Data: 2013-02-03 14:31:02
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 14:01:59 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > użytkować bez nadzoru?
    >

    > Czy naprawdę Twój umysł tego nie jest w stanie ogarnąć i zrozumieć o czym

    Możesz siedem stron maszynopisu wstawić. Nic się to nie będzie liczyło dokąd nie
    podasz przepisów. Nie ilość się liczy a jakość. Sądy nie opierają się na opowieściach
    tylko na tym czy jest coś zgodne z przepisami czy nie zgodne. Jak dostaniesz wyrok
    nakazowy że masz spłacić dług sprzed dziesięciu lat to możesz w odwołaniu książkę z
    opisem wysłać. Ale możesz napisać jedno zdanie że dług jest przeterminowany.

  • 155. Data: 2013-02-03 18:21:44
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

> [...]
    > to możesz w odwołaniu książkę z opisem wysłać.
    > Ale możesz napisać jedno zdanie że dług jest przeterminowany.

    Zabrakło Ci argumentów to zbaczasz z tematu.

  • 156. Data: 2013-02-03 18:35:55
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Zabrakło Ci argumentów to zbaczasz z tematu.

    P.S.
    Dla ścisłości "przepisy" to mogą być na schabowego, truskwaki w śmietanie
    czy sernik.
    Najpierw to się dowiedz jakich określeń powinieneś użyć.

  • 157. Data: 2013-02-03 18:41:12
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 18:21:44 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Zabrakło Ci argumentów to zbaczasz z tematu.

    Nie zabrakło. Ty ich nie masz i zaczynasz pływać. Znasz przepisy o nadzorze
    grzejników sprzedawanych w handlu detalicznym czy ich nie znasz? Zarzucasz mi że nie
    daję żadnych przepisów. Jak miałbym je dać jak ich zwyczajnie nie ma. Za to są
    przepisy jak należy badać grzejniki elektryczne powszechnego użytku. Wyspecjalizowane
    firmy robią takie badania opierając się na tych przepisach. Oczywiście producent sam
    może zrobić takie badania. Albo może ich nie zrobić. Przymusu badań nie ma. Za to
    jest przymus oznaczania grzejników elektrycznych znaczkiem CE. CE to nic innego jak
    odpowiedzialność producenta za między innymi bezpieczeństwo produkowanych wyrobów.
    Odpowiada całym swoim majątkiem za szkody jakie jego wyrób może zrobić jeśli ktoś
    dopatrzy się niezgodności z obowiązującymi przepisami. Zapis o nadzorze nie ma
    żadnego poparcia w prawie. No chyba że znajdziesz pasujące do grzejników przepisy.

  • 158. Data: 2013-02-03 18:53:19
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 18:35:55 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > czy sernik.
    >
    > Najpierw to się dowiedz jakich określeń powinieneś użyć.

    Jak gówno nie potrafi pływać to mówi że woda za rzadka. To nie wstyd przegrać z
    lepszym. Przegrałeś. A było straszyć na samym początku?

  • 159. Data: 2013-02-03 20:33:54
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    .
    > Jak gówno nie potrafi pływać to mówi że woda za rzadka. To nie wstyd
    > przegrać z lepszym. Przegrałeś. A było straszyć na samym początku?

    Niestety, muszę przyznać, że mnie poknałaeś. Sprowadziłeś do swojego poziomu
    i pokonałeś mnie doświadczeniem :)
    Wybacz, ale nie mam zamiaru prowadzić dalszej dyskusji z idiotą.
    Bujaj się sam.

  • 160. Data: 2013-02-03 21:45:19
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 20:33:54 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
    > U?ytkownik <k...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Wybacz, ale nie mam zamiaru prowadzi? dalszej dyskusji z idiot?.

    Znaczy się ze przestajesz gadać z lustrem? Cienias.