    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 3 Feb 2013 09:41:12 -0800 (PST)
    <1...@g...com>
    <51099b35$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <510ab93e$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <510c2ec5$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <kehd70$6d8$1@speranza.aioe.org>
    <510d208d$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <510e5fc1$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <510e9ca2$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: ogrzewanie mieszkania IR
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 18:21:44 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Zabrakło Ci argumentów to zbaczasz z tematu.

    Nie zabrakło. Ty ich nie masz i zaczynasz pływać. Znasz przepisy o nadzorze
    grzejników sprzedawanych w handlu detalicznym czy ich nie znasz? Zarzucasz mi że nie
    daję żadnych przepisów. Jak miałbym je dać jak ich zwyczajnie nie ma. Za to są
    przepisy jak należy badać grzejniki elektryczne powszechnego użytku. Wyspecjalizowane
    firmy robią takie badania opierając się na tych przepisach. Oczywiście producent sam
    może zrobić takie badania. Albo może ich nie zrobić. Przymusu badań nie ma. Za to
    jest przymus oznaczania grzejników elektrycznych znaczkiem CE. CE to nic innego jak
    odpowiedzialność producenta za między innymi bezpieczeństwo produkowanych wyrobów.
    Odpowiada całym swoim majątkiem za szkody jakie jego wyrób może zrobić jeśli ktoś
    dopatrzy się niezgodności z obowiązującymi przepisami. Zapis o nadzorze nie ma
    żadnego poparcia w prawie. No chyba że znajdziesz pasujące do grzejników przepisy.