  • 11. Data: 2009-11-18 12:00:59
    Temat: Re: oferty tepsy na zmiany abonamentu
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4b02f18a$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości
    t.pl

    > Ja jestem bliski ustawienia filtru na to gówno w postach

    serdecznie przepraszam - ustawiłem - mam nadzieje że sie udało i że to mój
    (przed)ostatni raz ....

    --
    pitpull

  • 12. Data: 2009-11-18 12:09:10
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśżź" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Nie będzie wiedziało.
    >
    > Pozostaje ostateczny argument: telepies działa bez prądu.

    Dla mojej "firmy" - samorząd - mysle że ma znaczenie najwazniejsze.
    Bo jak organizować np akcje przeciwpowodziową bez telefonu?
    A doświadczenie niestety mówi, że na wypadek "W" pada wszystko poza
    telefonami stacjonarnymi.
    Podczas ostaniego ataku zimy na ten przykład prąd był - a komórek niet ...
    przez 3 dni ....

    Internet też był. Ale z kolei miesiąc wczesniej ktoś się w światłowód
    wkopał... i nie było 3 dni ....
    I co? Odciąć urząd od świata na 3 dni?
    Aż z szafy wyjąłem modem i router do niego - cuż - ZUSy trza było wysłac -
    poszły na 0202122 :D
    Ale VOIP na tym raczej by nie poszedł.

    Można pomyśleć o zmianie operatora. Może będzie taniej. Tylko że wtedy
    trzeba już przetarg zorganizować a ile można oszczędzić płacą w tej chwili
    1300 zł ?

    --
    pitpull

  • 13. Data: 2009-11-18 12:42:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pitpull" <p...@b...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poza telefonami stacjonarnymi.
    > Podczas ostaniego ataku zimy na ten przykład prąd był - a komórek

    Jest to jakas przeslanka .. ale wystarczy jedna koparka i
    zostaniecie bez stacjonarnego na tydzien.
    Albo jak centrala w dolinie i powodz ja pierwsza zalewa :-)

    Podobnie stacjonarna centrala bez pradu dlugo nie pociagnie, a
    akumulatory i generatory moga byc w GSM.
    A w "firmie" pewnie macie jaka centralke - i ona pradutez
    potrzebuje.

    No i jak wyslac ludzi na akcje bez lacznosci ? z kartami do
    automatow ? :-)

    A swoja droga to pisano tu ze do niektorych BTS w razie awarii
    podjezdza ktos z agregatem .. moze warto jakos sprawe uzgodnic ?

    J.

  • 14. Data: 2009-11-18 12:51:29
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "pitpull" <p...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    > Aż z szafy wyjąłem modem i router do niego - cuż - ZUSy trza było
    > wysłac - poszły na 0202122 :D
    > Ale VOIP na tym raczej by nie poszedł.

    Ćwiczyłem VoIP, modem 28800, program NetMeeting, szło jednocześnie z
    transferem plików.

    --
    D4
    Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,

  • 15. Data: 2009-11-18 20:33:06
    Od: "pitpull" <pitpull@pitpul..com>

    J.F. wrote:
> [...]
    >
    > Podobnie stacjonarna centrala bez pradu dlugo nie pociagnie, a
    > akumulatory i generatory moga byc w GSM.

    Jak pisałem - życie u mnie pokazuje że komórki padają momentalnie.
    Spróbuj zadzwonić gdzieś po jakiejś duzej imprezie z komórki. Mi na wiankach
    w krakowie nigdy nie działała .....
    A odkąd pracuje - chyba koło 12 lat - nie było sytuacji żeby telefony
    całkiem padły.

    > A w "firmie" pewnie macie jaka centralke - i ona pradutez
    > potrzebuje.

    UPS pociągnie 3h. A jak padnie - działają wybrane aparaty automatycznie.

    > No i jak wyslac ludzi na akcje bez lacznosci ? z kartami do
    > automatow ? :-)

    Prezes OSP ma stacjonarny. Operator koparki też itp.
    Wojewoda ma stacjonarny.
    Strażacy w autach mają radiotelefony. w każdym urzędzie też jest.tylko... na
    prąd .... oczywiście ma też akumulator

    > A swoja droga to pisano tu ze do niektorych BTS w razie awarii
    > podjezdza ktos z agregatem .. moze warto jakos sprawe uzgodnic ?

    Co najdziwniejsze prąd był. A komórek nie ... nie było prądu w powiecie obok

    pitpull

  • 16. Data: 2009-11-19 10:05:22
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    > Nie będzie wiedziało.
    > Pozostaje ostateczny argument:  telepies działa bez prądu.
    > Co akurat ważniejsze chyba dla prywatnych, niż dla firm.

    No nie sadze, aby to byl jedyny argument. Moge jeszcze kilka dac: na
    stacjonarnym mozna miec fax, mozna zrobic centralke i rozdzielic
    sygnal na kilka aparatow, no i ta niezawodnosc. Dla takich srednich
    firm to jest jednak niezbednosc (wczoraj dyskutowalismy o tym w
    biurze). A ta nowa oferta TP calkiem przyzwoita, bo i na komorki tanio.

  • 17. Data: 2009-11-19 11:03:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pitpull" <pitpull@pitpul..com> napisał w wiadomości
    > Jak pisałem - życie u mnie pokazuje że komórki padają
    > momentalnie.
    > Spróbuj zadzwonić gdzieś po jakiejś duzej imprezie z komórki. Mi
    > na wiankach w krakowie nigdy nie działała .....

    Ale to mowisz o przeciazeniu sieci, a nie awarii

    > A odkąd pracuje - chyba koło 12 lat - nie było sytuacji żeby
    > telefony całkiem padły.

    No bo na sylwestra polowa gdzies wyjechala i ani oni nie dzwonia, a
    do nich sie nie dzwoni :-)

    Poza tym jak zadzwonisz i uslyszysz "zajety", to nie pomyslisz ze
    byc moze to kierunek jest zajety :-)

    > Prezes OSP ma stacjonarny. Operator koparki też itp.

    Ale jak operatorowi w terenie przekazac ze ma pojechac w inne
    miejsce ? Kurierem na rowerze ? :-)

    > Strażacy w autach mają radiotelefony. w każdym urzędzie też
    > jest.tylko... na prąd .... oczywiście ma też akumulator

    No i wracamy do problemu - gsm to taki radiotelefon, tylko wiekszym
    zasiegu i pojemnosci :-)

    > Co najdziwniejsze prąd był. A komórek nie ... nie było prądu w
    > powiecie obok

    A BTS najblizszy .. w powiecie obok ? :-)

    J.

  • 18. Data: 2009-11-19 12:12:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jurek Jurek napisał:

    > No nie sadze, aby to byl jedyny argument. Moge jeszcze kilka dac:
    > na stacjonarnym mozna miec fax, mozna zrobic centralke i rozdzielic
    > sygnal na kilka aparatow, no i ta niezawodnosc.

    Wszystko jest wzgledne. U mnie VoIP działa niezawodnie. Wzmiankowany
    telepies też działał kilkanaście lat, ale jak zdechł, to wystąpił
    brak możliwości technicznych by ktoś wsiadł na rower, przyjechał,
    wlazł na słup, oszyścił i nazad połączył do kupy dwa druciki. Tak więc
    ostatnie półtora roku mojej współpracy z onym psem, to jeden wielki
    koszmar i ciągła awaria.

    Do wirtualnego faksu z osobnym numerem mam większe zaufanie niż do
    starego panasłonika, co to nigdy nie wiadomo kiedy mu się papier
    zatnie. Ale rozumiem, że ktoś może chcieć tak bardziej oldskulowo.
    Natomiast z tą centralką i rozdzielaniem, to nie wiem o co chodzi.
    Chyba łatwiej i elastyczniej niż w technice VoIP zrobić się tego
    nie da.

    > Dla takich srednich firm to jest jednak niezbednosc (wczoraj
    > dyskutowalismy o tym w biurze). A ta nowa oferta TP calkiem
    > przyzwoita, bo i na komorki tanio.

    A u nas czas na dyskusje się zakończył -- wszystkie oferty TP od razu
    lądują w komórce razem z inną makulaturą.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2009-11-19 14:03:25
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    Dla zaawansowanego uzytkownika postawienie bramki voip to faktycznie
    nie jest duzy problem. Ale dla szaraczka takiego, co nie wiem,
    warsztat prowadzi, to jemu chyba latwiej do gniazda telefonicznego
    rozgaleziacz wlozyc i tam 3 telefony podpiac.
    A jakie stawki sa za minute polaczenia w voip? Lepiej wyjdzie niz
    stacjonarka w TP (26gr komorki, 10 gr lokalnie)?

  • 20. Data: 2009-11-19 14:27:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jurek Jurek napisał:

> [...]
    > warsztat prowadzi, to jemu chyba latwiej do gniazda telefonicznego
    > rozgaleziacz wlozyc i tam 3 telefony podpiac.

    Z tego co wiem, z bramką i podpinaniem trzech telefonów jest tak samo.
    Z podłączeniem do gniazdka ethernetu bramki przywiezionej przez kuriera
    warsztatowy szaraczek też powinien sobie poradzić.

    > A jakie stawki sa za minute polaczenia w voip? Lepiej wyjdzie niz
    > stacjonarka w TP (26gr komorki, 10 gr lokalnie)?

    Stacjonarne (nie tylko lokalne) wychodzą mi średnio około jednego
    grosza za minutę. Komórki jakoś podobnie jak w TP, ale ostatnio
    rzadko mam potrzebę korzystania. Ale dla mnie i tak najważniejsze
    jest to, że PO PROSTU DZIAŁA. I nie muszę godzinami wysłuchiwać
    błękitnych obietnic, że może już jutro.

    --
    Jarek