  • 1. Data: 2009-11-14 13:43:01
    Temat: co z plusa na sprzedaz?
    Od: "DUZY" <s...@m...pl>

    Cześć,

    mam przedłuzenie umowy w plusie, co opłaca się wziąc do odsprzedazy na
    allegro
    tak aby najwięcej wyciągnąć?

  • 2. Data: 2009-11-14 17:39:52
    Temat: Re: co z plusa na sprzedaz?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    DUZY pisze:
    > Cześć,
    >
    > mam przedłuzenie umowy w plusie, co opłaca się wziąc do odsprzedazy na
    > allegro
    > tak aby najwięcej wyciągnąć?

    Spieprzaj, zaspamujesz wszystkie grupy? Od tego jest
    pl.misc.telefonia.gsm, na którą już napisałeś!
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2009-11-14 17:54:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomaszek napisał:

    > Spieprzaj, zaspamujesz wszystkie grupy? Od tego jest
    > pl.misc.telefonia.gsm, na którą już napisałeś!

    Tak w kwestii formalnej -- nie pl.misc.telefonia.gsm.gielda przypadkiem?

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2009-11-14 17:55:59
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Tak w kwestii formalnej -- nie pl.misc.telefonia.gsm.gielda przypadkiem?

    Tam to dopiero, jak się dowie, co na sprzedaż :-)

  • 5. Data: 2009-11-14 18:42:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Tam to dopiero, jak się dowie, co na sprzedaż :-)

    Może próbować zawrzeć na giełdzie kontrakt terminowy (forward) na dostawę
    telefonu z Plusa. Nawet z opcjami.

    --
    Jarek