  • 1. Data: 2009-11-14 00:24:42
    Temat: Do kogo należy numer (NMTN Netia)?
    Od: "ekrzysiek" <s...@s...comspam>

    227175900

    Numer Netii sygnalizowany jako NMTN.
    Do kogo może należeć (telemarketing)? Jak to sprawdzić? Jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2009-11-14 00:35:53
    Temat: Re: Do kogo należy numer (NMTN Netia)?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ekrzysiek wrote:
    > 227175900
    >
    > Numer Netii sygnalizowany jako NMTN.
    > Do kogo może należeć (telemarketing)? Jak to sprawdzić? Jakieś pomysły?

    MELLON POLAND SP Z OO
    WARSZAWA, ul. ALEJE JEROZOLIMSKIE 162

  • 3. Data: 2009-11-14 00:45:39
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:hdku1b$ak6$1@news.onet.pl...

    > MELLON POLAND SP Z OO
    > WARSZAWA, ul. ALEJE JEROZOLIMSKIE 162

    Ja chyba zacznę robić tak... jak do mnie zadzwoni telemarketer, to jeśli
    będzie brak identyfikacji, albo (wtedy poproszę, aby dzwoniący zaczekał
    kilka sekund i oddzwonię na numer, który się wyświetlił) po oddzwonieniu
    NMTN, czy PNMBZ, to oznajmię dzwoniącemu, ze nie mogę przeprowadzić
    rozmowy ze względu na to, że na numer, z którego dzwoni, nie da się
    oddzwonić.

    --
    D4
    Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,

  • 4. Data: 2009-11-14 00:55:29
    Od: "ekrzysiek" <s...@s...comspam>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:hdku1b$ak6$...@n...onet.pl...

    > MELLON POLAND SP Z OO
    > WARSZAWA, ul. ALEJE JEROZOLIMSKIE 162

    Dzięki.
    Nęka mi to żonę (podejrzewam, że na zlecenie Mbanku) ale nie nawiązuje
    dialogu :)

  • 5. Data: 2009-11-14 11:27:57
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik ekrzysiek napisał:

    > Dzięki.
    > Nęka mi to żonę (podejrzewam, że na zlecenie Mbanku) ale nie nawiązuje
    > dialogu :)

    A może to Mellon Bank z Misia :-)
    http://polishexpress.polacy.co.uk/index.php?str=art&
    id=4064&s=2&kat=61