  • 1. Data: 2009-11-11 22:18:33
    Temat: Jaki aparat?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Potrzebuję kupić aparat bezprzewodowy z programowalnymi klawiszami szybkiego
    dostępu. Chodzi o to , zeby można było wybierac numer pojedynczym klawiszem
    z klawiatury . Telefon dla starszej osoby ( 80 latek) i wszelkie
    udogodnienie typu książka telefoniczna itp. nie zdaja tutaj egzaminu. I
    przydałby się głośny dzwonek. Ktoś coś zaproponuje?

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-11-12 06:57:35
    Temat: Re: Jaki aparat?
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 23:18:33 +0100, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > udogodnienie typu książka telefoniczna itp. nie zdaja tutaj egzaminu. I
    > przydałby się głośny dzwonek. Ktoś coś zaproponuje?

    Może z innej strony - TP obsługuje chyba skrócone wybieranie. Przynajmniej
    kiedyś widziałem taką usługę w cenniku. Jak jest teraz i u innych
    operatorów to nie wiem.
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 3. Data: 2009-11-12 07:57:57
    Od: "jacgl" <jacek.glinianowicz@wytnij_to.neostrada.pl>

    Użytkownik "Baseciq" <n...@b...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z
    > terrorystami, że z terrorystami można negocjować".

    Któryś z gigasetów jest monstrualnie duzy i ma nad wyświetlaczem 4 duże
    przyciski. Mam wrażenie że właśnie programowalne do szybkiego wybierania.
    Widziałem ostatnio w MM w Gdańsku.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-11-12 11:00:15
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "jacgl" <jacek.glinianowicz@wytnij_to.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:hdgf6e$c43
    > Któryś z gigasetów jest monstrualnie duzy i ma nad wyświetlaczem 4 duże
    > przyciski. Mam wrażenie że właśnie programowalne do szybkiego wybierania.
    > Widziałem ostatnio w MM w Gdańsku.
    > Pozdrawiam

    Chodzi mi o to, żeby były programowalne przyciski numeryczne od 1 do 9.
    Akurat tyle numerów bezpośrednio wybieranych jest potrzebne, Stary aparat
    "uniden" zdechł. Potrzebuję programowalne przyciski numeryczne, głośny
    dzwonek. Identyfikacja mile widziana.

    wiatrak