  • 31. Data: 2011-09-08 08:39:42
    Temat: Re: odtwarzacz do samochodu na karty SDHC
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-07 17:09, *LEPEK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > A ile to jest mało katalogów, tzn. gdzie jest granica (jak SD / SDHC na
    > 2GB)? Bo 1000 to mi nie potrzebne, ale 32 GB to z 400 albumów może już
    > być, 16 GB to około 200 i tyle musi być...

    Naprawdę nie wiem :) - czytałem jedynie, że niektóre wynalazki mają
    takie ograniczenie na poziomie tak niskim, że mogącym zaskoczyć
    użytkownika. Po prostu sprawdź zanim kupisz :)
    Dodatkowo kwestia czytania i wyświetlania polskich znaków. Miałem kilka
    mp3 z polskimi znakami w nazwie pliku i mp3 tagu - radio ich nie
    widziało. Po zmianie polskich znaków na łacińskie odpowiedniki (w nazwie
    pliku) zaczęło je grać, ale na wyświetlaczu są krzaki zamiast pl
    literek, bo te zostały w tagu.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 32. Data: 2011-09-08 08:47:35
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > Tak! To jest tak, jak siedzieć 24 karatowej desce klozetowej.
    > Też jest ciekawie i... nic poza tym.

    Widocznie nie miales przyjemnosci sluchac muzyki w dts-ie..

  • 33. Data: 2011-09-08 10:54:49
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    > Chciałbym sobie sprawić nowe radio do samochodu i proszę o radę.

    > Poszukuję czegoś, co:
    > - ma czytnik SDHC,
    > - ma wejście USB,
    > - nie poraża oświetleniem,
    > - umożliwia poruszanie się po plikach / katalogach,
    > - ma dobry odbiornik radiowy
    > - odtwarza coś poza średnimi tonami
    > - ma regulację basów i wysokich tonów (jakiś mini equalizer może nawet?)
    > - zapewnia bezproblemową obsługę (nic się nie odłamuje, przyciski po
    > prostu działają, itp.)

    Jakiś czas temu kupiłem radio "Lenco". Miało wszystko to, co
    podałeś, chociaż poruszanie się po plikach nieco upierdliwe. Kupione w
    slepie dla idiotów za 99zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 34. Data: 2011-09-09 18:00:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 08 Sep 2011 08:47:35 +0200, wchpikus

    > Widocznie nie miales przyjemnosci sluchac muzyki w dts-ie..

    No nie -- w końcu to kosmiczna technologia dostępna tylko dla wybranych.
    Ale za o siedziałem na złotej, 24 karatowej desce klozetowej.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 35. Data: 2011-09-09 20:00:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-09 18:00, Myjk pisze:

    > Ale za o siedziałem na złotej, 24 karatowej desce klozetowej.

    To teraz napisz na pl.sci.medycyna o nagłym zazielenieniu dupska. Tam Ci
    coś doradzą. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 36. Data: 2011-09-09 21:53:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 09 Sep 2011 20:00:22 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak

    > To teraz napisz na pl.sci.medycyna o nagłym
    > zazielenieniu dupska. Tam Ci coś doradzą. ;)

    Nic mi nie zzieleniało... hm! Oszukali mnie!
    Widocznie to był dobrze wyślizgany mosiądz! ;P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 37. Data: 2011-09-19 13:00:47
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 08 Sep 2011 08:47:35 +0200,
    wchpikus <w...@w...wp.pl> screamed:

    > Widocznie nie miales przyjemnosci sluchac muzyki w dts-ie..

    W DTS-ie w samochodzie...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 13:00:35 user up 12930 days, 0:55, 1 user, load average: 0.94, 0.01, 0.04 ]

    I don't want to be young again, I just don't want to get any older.