  • 71. Data: 2011-03-01 14:23:13
    Temat: Re: odtwarzacz DVD do auta
    Od: PaPi <...@...3>

    > Tylko współczuć.
    > Na szczęście nie wszystkie dzieci są takie, część w aucie zachowuje się
    > lepiej niż poza nim (np. zasypia).

    Szczerze, moja corka nie jest zadnym wyjatkiem. Dzieci znajomych w aucie
    czesto zachowuja sie gorzej dodatkowo z wymiotami itp. zachowaniem.
    Co do spania ok- tylko ile dziecko moze spac w dzien ? Dwie godziny ? To
    maks...
    Jedynie zdziwieni sa znajomi, ktorzy z rocznym synkiem pojechali do
    Bulgarii. I dojechali. Tyle tylko, ze oni nie uzywaja fotelika...
    No ale to policjanci.

  • 72. Data: 2011-03-01 14:30:57
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-03-01 13:47, PaPi pisze:

    > Ale z czym ma dopadac mnie PiP ?

    Raz w roku ma pracownik być cięgiem 14 dni poza pracą.

    > Jesli ktos chce dostac 2 tygodnie urlopu to je dostanie. Tyle tylko, ze
    > przez te 2 tygodnie ktos inny musi wykonywac jego prace.

    Dokładnie tak.

    > Przez tydzien mozna wstrzymac na budowie wiele rzeczy. Przez dwa, juz
    > trudno albo i nie ma takiej mozliwosci.

    I tu mi właśnie chodzi o organizację pracy i zgranie zespołu - jakoś 90%
    daje radę tak sobie zorganizować pracę i przekazać robotę innym przed
    wyjazdem, ludzie się nawzajem uzupełniają i wspierają w momentach nawału
    pracy, urlopu, zwolnienia itp.

    > Wiec jesli pracownik koniecznie chce dostac 2 tygodnie to pojdzie na
    > taki urlop. Tyle tylko, ze to dowodzi nikla przydatnosc takiej osoby w
    > firmie. Tym samym staje sie ona powoli pierwsza osoba do redukcji.

    W takiej atmosferze to się organizuje obóz, a nie miejsce pracy. To jest
    motywacja strachem, która ma w większości przypadków złe skutki tak dla
    pracownika, jak i pracodawcy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 73. Data: 2011-03-01 14:41:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > Szczerze, moja corka nie jest zadnym wyjatkiem. Dzieci znajomych w aucie
    > czesto zachowuja sie gorzej dodatkowo z wymiotami itp. zachowaniem.

    To idzie leczyć.
    Z wyciem pewnie gorzej.

    > Co do spania ok- tylko ile dziecko moze spac w dzien ? Dwie godziny ? To
    > maks...

    Mój syn może tak z 90% czasu podróży.
    Nawet kilkudniowej.
    Czym starszy, tym więcej śpi.
    A żadne z moich dzieci nigdy nie uprawiało wrzasków w samochodzie.

  • 74. Data: 2011-03-01 14:47:02
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > A żadne z moich dzieci nigdy nie uprawiało wrzasków w samochodzie.

    Może ich splonkowałeś i nie wiesz o czym do ciebie mówią?

  • 75. Data: 2011-03-01 14:48:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 14:23:13 +0100, PaPi wrote:
    >Co do spania ok- tylko ile dziecko moze spac w dzien ? Dwie godziny ? To
    >maks...

    Zalezy od stopnia zmeczenia, jak w dodatku nudno, to i dluzej pospi
    :-)

    >Jedynie zdziwieni sa znajomi, ktorzy z rocznym synkiem pojechali do
    >Bulgarii. I dojechali. Tyle tylko, ze oni nie uzywaja fotelika...
    >No ale to policjanci.

    Nie wiem co w tym dziwnego - znajomy tez dojechal.
    I to jednym ciagiem, 24h za kolkiem, dzieci przetrzymaly - polowe
    przespaly.

    Nie zebym to zalecal, ale jak ktos wytrzymuje.
    Bo alternatywa - samolot czy Baltyk ?
    Bo chyba nie chcecie 4 dni jechac, 4 wracac i 6 na urlopie ? :-)

    J.

  • 76. Data: 2011-03-01 14:51:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci news:

    > Bo chyba nie chcecie 4 dni jechac, 4 wracac i 6 na urlopie ? :-)

    Dlaczego nie?
    Dla niektórych piasek na plazy, to nie jedyna atrakcja na swiecie.

  • 77. Data: 2011-03-01 15:16:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 14:51:21 +0100, Cavallino wrote:
    >Dlaczego nie?
    >Dla niektórych piasek na plazy, to nie jedyna atrakcja na swiecie.

    Sniadanko sie przedluzy, pakowanie, wyjedziecie o 9-tej, jazda, obiad
    .. i atrakcje juz zamkniete. Tak to sie skonczy :-)

    J.

  • 78. Data: 2011-03-01 15:20:59
    Od: PaPi <...@...3>

    > Nie wiem co w tym dziwnego - znajomy tez dojechal.
    > I to jednym ciagiem, 24h za kolkiem, dzieci przetrzymaly - polowe
    > przespaly.

    Nie wiem czy doczytales.
    Oni NIE UZYWAJA fotelika dla dzieci.
    Moje dziecko nienawidzi ograniczania pasami. Podobnie wyglada sprawa
    dzieci wiekszosci znajomych.
    Jazda z dzieckiem nie w foteliku to czysta glupota. Nie poruszam sie tak
    z moja corka nawet do babci (dwie ulice dalej). Wyjazd kilka tysiecy km
    z dzieckiem bez fotelika to szczyt glupoty rodzicow.

  • 79. Data: 2011-03-01 15:33:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Sniadanko sie przedluzy, pakowanie, wyjedziecie o 9-tej, jazda, obiad
    > .. i atrakcje juz zamkniete. Tak to sie skonczy :-)

    Ale jakie atrakcje latem zamykają o 16 czy 17?

  • 80. Data: 2011-03-01 15:40:13
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PaPi <...@...3> napisał(a):

> [...]
    > taki urlop. Tyle tylko, ze to dowodzi nikla przydatnosc takiej osoby w
    > firmie. Tym samym staje sie ona powoli pierwsza osoba do redukcji.

    Z takim podejsciem zal mi Ciebie, "nikla przydatnosc"... najlepiej niech
    kiraja 25 g/dobe i za 1/10 pensji ech

    typowe polaczkowanie... po to jest podzial obowiazkow kazdy chce sie
    zrelaksowac, i g. go powinno obchodzic czy ktos za niego odwala jego robote,
    bo to dziala w dwie strony ja ide ktos kira za mnie, ale ktos tez sie
    relaksuje i ja odwalam za niego robote tak to dziala - albo powinno dzialac
    dobrze zorganizowana firma

    nawet nie wiesz ile ludzie sa w stanie zrobic w dobrze zgranym zespole - 5-6
    osob, 10 lat razem, a prawo do urlopu tylko w sezonie ogorkowym czyli
    15.06-15.09 i naprawde kazdy usmiechniety i zrelaksowany z energia na caly
    przyszly rok ;)

    przynajmniej tam gdzie mialem okazje pracowac to funkcjonowalo i nikt nikogo
    nie straszyl rotacja czy czyms takim jak nieprzydatnoscia, prawda jest taka,
    nie da sie naciagnac skory kota na kark byka, sa ludzie do pomocy,
    freelancerzy czy inni dochodzacy w mojej dzialce.

    URLOP to swietosc czy to sie komus podoba czy nie.

    dlatego jak to Twoja firma ot nie chcial bym w niej pracowac

    bezrobocie strasznie wypacza polityk rozczeniowa niekorych szefoof ;(

    budowa jest mi obca, sam wybudowalem tylko 2 domki i to male, moja branza
    calkowicie inna, mysle ze bardziej nerwowa - bo to reklama, nikt nie poczeka z
    drukiem magazynu czy czegs innego, a kasa taka ze sie czasem w pale nie miesci
    ile moze kosztowac okladka do Vivy czy innego mozgojeb... a pomylic sie bardzo
    latwo

    a za zly druk sie placi i to idzie w wielkrotosc poborow, dlatego nie dajmy
    sie zwariowac, sznujmy sie to i bedziemy szanowani wiem ze ciezko, ale widac
    trzeba przeorganizowac firme, wprowadzic nowe zarzadzenia albo jego sposob nie
    jestem alfą w te budowalen klocki, bo widze po latach gdzie popelnilem blad i
    co moglbym zmienic w sojej branzy

    pzdr