  • 1. Data: 2011-02-27 19:35:24
    Temat: OWU AC, no po prostu tragedia
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Czy w tym kraju nie ma normalnego ubezpieczyciela, który nie chce kantować?
    Właśnie czytam OWU AC Compensy. Jeśli na podstawie badań ZLECONYCH PRZEZ
    UBEZPIECZYCIELA okaże się, że kluczyki zostały skopiowane, a właściciel o
    tym nie powiadomił ubezpieczyciela, Compensa odmówi wypłaty za szkodę
    kradzieżową. Czyli Compensa załatwia jakieś tam swoje badania na temat
    tego, czy kluczyk jest porysowany i klapa, nie wypłaci. Każdy kluczyk jest
    porysowany, a taki zapis uniemożliwia dyskusję, ponieważ ogranicza
    'ekspertyzę' do badań zleconych przez ubezpieczyciela. Nie można
    przedstawić swoich.

    Hestia ostatnio załatwiłą z kolei teściową. Teściowa przerysowała sobie bok
    wyprzedzając cieżarówkę skręcającą w lewo. Hestia zaakceptowała kosztorys
    naprawy w ASO, po czym po pół roku (!) przysłała pismo, że właśnie wypłaciła
    70% kosztorysu, bo 30% potrąciła sobie za to, że teściowa nie zanotowała
    numeru rejestracyjnego POSZKODOWANEJ przecież ciężarówki. Nie odpowiedzieli
    na pismo ze sprzeciwem względem tego, trzeba będzie iść do sądu.

    Dziki kraj.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2011-02-27 21:43:59
    Temat: Re: OWU AC, no po prostu tragedia
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,75864
    80,Oddali_Allianz_do_sadu_za_porysowane_kluczyki_i_w
    ygrali.html

    http://www.rzu.gov.pl/warto-przeczytac/Problemy_kons
    umentow_uslug_ubezpieczeniowych_z_kluczykami_do_poja
    zdow_w_umowach_ubezpieczenia_autocasco__1336

    Osobiscie teraz jezdze autem 6-letnim o wart ok.20tys, malopopularnym u
    zlodziei, ze placenie AC byloby nonsensem :)

    sz.

  • 3. Data: 2011-02-27 21:51:26
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-02-27 19:35, Samotnik wrote:
> [...]
    > tym nie powiadomił ubezpieczyciela, Compensa odmówi wypłaty za szkodę
    > kradzieżową. Czyli Compensa załatwia jakieś tam swoje badania na temat

    A nie możesz normalnie dorobić kluczyka i zgłosić?

    Ja wiem że boli i kosztuje, ale przy lepszym aucie to ubezpieczenie od
    ubezpieczyciela.

    gacek

  • 4. Data: 2011-02-27 22:41:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    gacek wrote:

    > A nie możesz normalnie dorobić kluczyka i zgłosić?
    >
    > Ja wiem że boli i kosztuje, ale przy lepszym aucie to ubezpieczenie od
    > ubezpieczyciela.

    tylko ze Compensa wie lepiej czy dorobiłeś czy nie na podstawie badani
    twojego kluczyka.

  • 5. Data: 2011-02-27 22:44:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > tylko ze Compensa wie lepiej czy dorobiłeś czy nie na podstawie badani
    > twojego kluczyka.

    Jak dorobisz to ten problem znika.

  • 6. Data: 2011-02-28 07:23:41
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A nie możesz normalnie dorobić kluczyka i zgłosić?

    A jak kupuję używane i nie wiem czy kluczyk jest dorobiony czy nie to może
    powinienem najpierw zbadać kluczyki? Przecież to bez sensu jest. Na moje
    moze byc tak ze jak zawieram umowę to niech sobie robia z moimi kluczykami
    ekspertyzy jakie chcą. I potem jak coś wyjdzie że kluczyk jest inny to maja
    jakiś dowód. Ale nie odwrotnie.

  • 7. Data: 2011-02-28 09:54:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości news:

    > A jak kupuję używane i nie wiem czy kluczyk jest dorobiony czy nie to może
    > powinienem najpierw zbadać kluczyki?

    Nie, dorobić i mieć 3.

  • 8. Data: 2011-02-28 13:04:18
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 27 Lut, 19:35, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
    > Jesli na podstawie badan ZLECONYCH PRZEZ
    > UBEZPIECZYCIELA okaze siz , ze kluczyki zostaly skopiowane

    Moze ja sie nie znam, ale ekspertyza orzekajaca na podstawie ogledzin
    kluczyka kwestie, czy zostal on uzyty jako wzor do skopiowania jest
    tyle samo warta co ekspertyza badajaca palec ekperta orzekajaca czy
    kiedys nie wsadzil go sobie przypadkiem w dupe.
    Wielokrotnie dawalem klucze do dorobienia, obserwowalem ten
    "skomplikowany" proces i smiem twierdzic, ze taka czynnosc nie
    zostawia absolutnie zadnych istotnych sladow.

  • 9. Data: 2011-02-28 13:09:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisal w wiadomosci news:

    > Wielokrotnie dawalem klucze do dorobienia, obserwowalem ten
    > "skomplikowany" proces i smiem twierdzic, ze taka czynnosc nie
    > zostawia absolutnie zadnych istotnych sladow.

    I na tej podstawie czujesz sie ekspertem w tej sprawie?
    Dasz sobie uciac glowe, ze tak jest w istocie?

  • 10. Data: 2011-02-28 13:18:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 04:04:18 -0800 (PST), choczsz wrote:

> [...]
    >"skomplikowany" proces i smiem twierdzic, ze taka czynnosc nie
    >zostawia absolutnie zadnych istotnych sladow.

    No to nie czytales grupy uwaznie. zostawia, przynajmniej ekspert
    ubezpieczyciela tak twierdzi, i co mu zrobisz ?

    J.