  • 61. Data: 2011-03-01 13:42:13
    Temat: Re: odtwarzacz DVD do auta
    Od: PaPi <...@...3>

    > Rozmowa na ciekawe tematy jest na pewno bardziej rozwijająca niż bierne
    > gapienie się w ekran.

    Ile porozmawiasz na ciekawe tematy z poltorarocznym dzieckiem zakutym w
    fotelik ?
    Moja corka pomimo bez przerwy zabawiania przez zone, spiewania piosenek
    itp. po 1 godzinie w foteliku (bez snu) zaczyna wyc.
    Niewiele pomaga przerwa
    Uwielbiam takich teoretykow...

  • 62. Data: 2011-03-01 13:43:33
    Od: PaPi <...@...3>

    226fe4c8db449.jpg

    > A musi być dokładnie taki sam? Dla mnie wazne aby całośc się trzymała. A
    > jakieś rozwiązanie mocujące mały netbook napewno znajde albo jak nie to
    > zaadoptuję od czegoś innego.

    Takie samo nie.
    Wystarczy ze bedzie stabilne, trwale i umozliwialo zmiane kata
    zawieszenia. Masz cos moze takiego na oku ?

  • 63. Data: 2011-03-01 13:45:24
    Od: PaPi <...@...3>

    > A ty kodeks pracy znasz czy w Japonii mieszkasz ?
    > 2-tyg urlop jest obowiazkiem pracownika, nie moze sie wymigac, bo
    > przyjdzie pipa i ukarze pracodawce.

    Tu nie chodzi o legalnosc dzialan ile o to czy taka osoba bedzie
    pierwsza w kolejce do rotacji czy nie.

    > Zalezy - sprawdzenie e-maila raz dziennie i przerzucenie go do innej
    > osoby osoby to nie jest jakies wielkie obciazenie.

    Dla mnie urlop = smierc dla firmy.
    Nie odpoczywam gdy musze chocby odpowiedziec na jednego maila czy
    zalatwic szczegoly projektu telefonicznie.

  • 64. Data: 2011-03-01 13:47:29
    Od: PaPi <...@...3>

    > Jeśli by Cię dopadł PIP to szybko Ty byś był niepotrzebny w tej firmie

    Ale z czym ma dopadac mnie PiP ?
    Jesli ktos chce dostac 2 tygodnie urlopu to je dostanie. Tyle tylko, ze
    przez te 2 tygodnie ktos inny musi wykonywac jego prace.
    Przez tydzien mozna wstrzymac na budowie wiele rzeczy. Przez dwa, juz
    trudno albo i nie ma takiej mozliwosci.
    Wiec jesli pracownik koniecznie chce dostac 2 tygodnie to pojdzie na
    taki urlop. Tyle tylko, ze to dowodzi nikla przydatnosc takiej osoby w
    firmie. Tym samym staje sie ona powoli pierwsza osoba do redukcji.

  • 65. Data: 2011-03-01 13:48:57
    Temat: Re: [OT] odtwarzacz DVD do auta
    Od: PaPi <...@...3>

    > Nie mówiąc o tym, że to nielegalne - kiepska organizacja, niezgrany
    > zespół...

    W naszej firmie nie ma przerostow zatrudnienia.
    Co pomoze zgranie zespolu skoro fizycznie trzeba byc obecnym na
    budowie/naradzie/przetargu/w urzedzie ?
    Przeciez jak nie ma pracownika to go nie ma. W tym czasie inna osoba
    robi swoj projekt.

    > Oczywiście, że nie - urlop jest wtedy, jak się nie myśli o pracy.

    Dokladnie tak.

  • 66. Data: 2011-03-01 13:51:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości news:

    > Moja corka pomimo bez przerwy zabawiania przez zone, spiewania piosenek
    > itp. po 1 godzinie w foteliku (bez snu) zaczyna wyc.

    Tylko współczuć.
    Na szczęście nie wszystkie dzieci są takie, część w aucie zachowuje się
    lepiej niż poza nim (np. zasypia).

  • 67. Data: 2011-03-01 13:52:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale z czym ma dopadac mnie PiP ?

    Z tym, że nie dajesz pracownikom dwutygodniowych urlopów, mimo że masz taki
    obowiązek.

  • 68. Data: 2011-03-01 13:53:00
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ja z reguły potrafię dzieciaki przegadać aż do ich zmęczenia ;)

    A tak z ciekawości o o czym gadasz przez 10 godzin z dwuletnim dzieckiem?

  • 69. Data: 2011-03-01 13:56:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 13:45:24 +0100, PaPi wrote:

    >Tu nie chodzi o legalnosc dzialan ile o to czy taka osoba bedzie
    >pierwsza w kolejce do rotacji czy nie.

    I nie ma odwaznych ?
    Z tego wniosek tylko jeden - inspekcji jeszcze nie mieliscie.

    Kiedys przyjdzie, oberwiecie wtedy po premi i nauczycie sie wypoczywac
    :-)

    J.

  • 70. Data: 2011-03-01 14:20:18
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > budowie/naradzie/przetargu/w urzedzie ?
    > Przeciez jak nie ma pracownika to go nie ma. W tym czasie inna osoba robi

    No to pogratulować. Zobaczymy jak się zachowasz jak taka "niezastąpiona"
    osoba w której niezastepowalnosć włożyłeś ileś kasy i czasu położy ci kwity
    na biurko i pójdzie w piz... "Wyrotujesz" sobie szybciutko zastępcę na jej
    miejsce?
    Wiadomo że robotę ktoś robić musi ale człowiek to nie jest maszyna.