    From: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: odtwarzacz DVD do auta
    Date: Tue, 1 Mar 2011 14:40:13 +0000 (UTC)

    PaPi <...@...3> napisał(a):

    > Przez tydzien mozna wstrzymac na budowie wiele rzeczy. Przez dwa, juz
    > trudno albo i nie ma takiej mozliwosci.
    > Wiec jesli pracownik koniecznie chce dostac 2 tygodnie to pojdzie na
    > taki urlop. Tyle tylko, ze to dowodzi nikla przydatnosc takiej osoby w
    > firmie. Tym samym staje sie ona powoli pierwsza osoba do redukcji.

    Z takim podejsciem zal mi Ciebie, "nikla przydatnosc"... najlepiej niech
    kiraja 25 g/dobe i za 1/10 pensji ech

    typowe polaczkowanie... po to jest podzial obowiazkow kazdy chce sie
    zrelaksowac, i g. go powinno obchodzic czy ktos za niego odwala jego robote,
    bo to dziala w dwie strony ja ide ktos kira za mnie, ale ktos tez sie
    relaksuje i ja odwalam za niego robote tak to dziala - albo powinno dzialac
    dobrze zorganizowana firma

    nawet nie wiesz ile ludzie sa w stanie zrobic w dobrze zgranym zespole - 5-6
    osob, 10 lat razem, a prawo do urlopu tylko w sezonie ogorkowym czyli
    15.06-15.09 i naprawde kazdy usmiechniety i zrelaksowany z energia na caly
    przyszly rok ;)

    przynajmniej tam gdzie mialem okazje pracowac to funkcjonowalo i nikt nikogo
    nie straszyl rotacja czy czyms takim jak nieprzydatnoscia, prawda jest taka,
    nie da sie naciagnac skory kota na kark byka, sa ludzie do pomocy,
    freelancerzy czy inni dochodzacy w mojej dzialce.

    URLOP to swietosc czy to sie komus podoba czy nie.

    dlatego jak to Twoja firma ot nie chcial bym w niej pracowac

    bezrobocie strasznie wypacza polityk rozczeniowa niekorych szefoof ;(

    budowa jest mi obca, sam wybudowalem tylko 2 domki i to male, moja branza
    calkowicie inna, mysle ze bardziej nerwowa - bo to reklama, nikt nie poczeka z
    drukiem magazynu czy czegs innego, a kasa taka ze sie czasem w pale nie miesci
    ile moze kosztowac okladka do Vivy czy innego mozgojeb... a pomylic sie bardzo
    latwo

    a za zly druk sie placi i to idzie w wielkrotosc poborow, dlatego nie dajmy
    sie zwariowac, sznujmy sie to i bedziemy szanowani wiem ze ciezko, ale widac
    trzeba przeorganizowac firme, wprowadzic nowe zarzadzenia albo jego sposob nie
    jestem alfą w te budowalen klocki, bo widze po latach gdzie popelnilem blad i
    co moglbym zmienic w sojej branzy

    pzdr