  • 1. Data: 2012-07-16 10:01:07
    Temat: Re: odkupic swoj samochod..? [dlugie ale ciekawe]
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ju0hcc$177$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak dla scislosci to raczej pierdolisz. Jak nie zglosisz w WK, to nie
    > zglosisz tez w ubezpieczalni, bez pieczatki WK jest dupa. Wtedy nadal fura
    > stoi na Ciebie i za wszystko co sie z nia dzieje Ty odpowiadasz. Łącznie z
    > ubezpieczeniem.
    >
    > --
    > Grzybol

    Nie pal tego świństwa ! Zgłoszenie jest wskazane dla własnej wygody i
    bezpieczeństwa ale nie jest obowiązkiem!!! I nie pitol o ubezpieczeniu bo i
    tak przechodzi na nabywcę o ile nie wymówi ubezpieczenia

  • 2. Data: 2012-07-16 10:37:37
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > bezpieczeństwa ale nie jest obowiązkiem!!! I nie pitol o ubezpieczeniu
    > bo i tak przechodzi na nabywcę o ile nie wymówi ubezpieczenia

    Obaj pierdolicie. Sa na tzm swiecie rzeczy o9 ktorych sie fizjonomom nie
    snielo. Poczytajcie se to np:
    http://forumprawne.org/ubezpieczenia-polisy-ubezpiec
    zyciele/300134-sprzedaz-auta-brak-zgloszenia-do-wk.h
    tml
    Takiech sytuacji jest w chuj wiecej.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-07-16 14:55:39
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

> [...]
    > snielo. Poczytajcie se to np:
    > http://forumprawne.org/ubezpieczenia-polisy-ubezpiec
    zyciele/300134-sprzedaz-auta-brak-zgloszenia-do-wk.h

    Pierdolicie Hipolicie !

    Ty tu piszesz o jakiś szwindlach i problemach z jakąś firmą ubezpieczeniową
    a ja Ci raz jeszcze zapodaję że nie ma obowiązku zgłaszać faktu sprzedaży
    pojazdu do WK. Na pewno jest to lepiej zrobić ale ani obowiązku ani tym
    samym sankcji z tego tytułu NIE MA !!!

  • 4. Data: 2012-07-16 15:22:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-16 14:55, Jarek S. pisze:

    > Pierdolicie Hipolicie !

    To by sie zgadzalo :-)

    > a ja Ci raz jeszcze zapodaję że nie ma obowiązku zgłaszać faktu sprzedaży
    > pojazdu do WK. Na pewno jest to lepiej zrobić ale ani obowiązku ani tym
    > samym sankcji z tego tytułu NIE MA !!!

    doprawdy ? To wymien swoj egzemplarz PoRD bo Ci dziecki kartki powyrywaly.

    Art. 78.
    [...]
    2.Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w
    terminie nieprzekraczającym 30 dni starostę o:

    1) nabyciu lub zbyciu pojazdu;

    2) zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w
    dowodzie rejestracyjnym.

    3. Zdarzenia, o których mowa w ust. 2, są dokumentowane w karcie
    pojazdu; odpowiednich wpisów dokonuje starosta.

    I nie myl wystepowania sankcji z wystepowaniem obowiazku.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 5. Data: 2012-07-16 15:24:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-16 14:55:39 +0200, "Jarek S." <p...@g...pl> said:

> [...]
    > a ja Ci raz jeszcze zapodaję że nie ma obowiązku zgłaszać faktu sprzedaży
    > pojazdu do WK. Na pewno jest to lepiej zrobić ale ani obowiązku ani tym

    Gwoli ścisłości - obowiązek JEST (w PoRD AFAIR), sankcji za
    niewypełnienie NIE MA.

    de Fresz

  • 6. Data: 2012-07-16 15:31:52
    Od: m...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2012 10:37:37 UTC+2 użytkownik Grzybol napisał:

> [...]
    > snielo. Poczytajcie se to np:
    > http://forumprawne.org/ubezpieczenia-polisy-ubezpiec
    zyciele/300134-sprzedaz-auta-brak-zgloszenia-do-wk.h

    Co Ty pierdolisz? Jakie konsekwencje mial brak zgloszenia sprzedazy dla pierwszego
    sprzedajacego, ktory opisuje cala sytuacje?
    Wez przeczytaj najpierw to co linkujesz.

    Gawron
    AT

  • 7. Data: 2012-07-16 19:20:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-16, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Gwoli ścisłości - obowiązek JEST (w PoRD AFAIR), sankcji za
    > niewypełnienie NIE MA.

    Czyli po chlopsku - obowiazku nie ma.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-07-16 20:46:50
    Od: PB <p...@b...spamowania.biegala.pl>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 17:20:58 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Czyli po chlopsku - obowiazku nie ma.

    Eh kieorwcy. Macie PJ? A jak zdaliście nie znająć PoRD?
    Jest obowiązek zgłoszenia zbycia pojazdu w WK. Koniec i kropka.
    Robicie sobie ping-ponga typu "jest-nie ma" a wystarczy sprawdzić:

    Art. 78. 1. W razie przeniesienia na inną osobę własności pojazdu
    zarejestrowanego, dotychczasowy właściciel przekazuje nowemu
    właścicielowi dowód rejestracyjny i kartę pojazdu, jeżeli była wydana.

    [...]

    2.Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w
    terminie nieprzekraczającym 30 dni starostę o:

    1) nabyciu lub zbyciu pojazdu;

    I wszystko jasne. A to że nie ma sankcji - to tylko dowód na pozytywne
    zmiany w prawie. Koniecznie chcecie zasadę "jebać, karać, nie
    wyróżniać:? Czy może jednak takie podejście jest lepsze? Masz
    obowiazek, nie zgłosisz - ukarany nie będziesz, ale jak nowy nabywca
    nastuka fotek z radaru - to się nie dziw że Tobie je przyślą.

    Ot i cała tajemnica...

    Piotr Biegała
    Warszawa - South Praga