  • 1. Data: 2012-07-06 10:52:09
    Temat: Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato
    Od: k...@f...net

    Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato

    Jako ze nie daję już rady jeździć w kurtce bo spływam potem, chciałbym prosić o radę
    o wybór zbroi na lato. Potrzebuję tego przede wszystkim do miasta. Znalazłem taką
    Adrenaliny : http://sklep.motorista.pl/zbroja-adrenaline-shell-pr
    o.html cena ok w porównianiu np. z Alpinestarsem ale jak z jej wytrzymałością?

    Dziękuję z góry.
    Krzysztof

  • 2. Data: 2012-07-06 10:59:08
    Temat: Re: Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-06 10:52:09 +0200, k...@f...net said:

> [...]
    > wszystkim do miasta. Znalazłem taką Adrenaliny : http://sklep.motorist
    > a.pl/zbroja-adrenaline-shell-pro.html cena ok w porównianiu np. z Alpines

    Wygląda na klon starej Utiki, więc sprawdzi się ta-se. W razie szlifa
    ochraniacze mają marne szanse zostać na swoim miejscu. Syntetyczna
    obcisła siatka wyciska siódme poty i szybko zaczyna podśmiardywać.

    de Fresz

  • 3. Data: 2012-07-06 11:03:00
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 06.07.2012 10:59, de Fresz wrote:
    > Wygląda na klon starej Utiki, więc sprawdzi się ta-se. W razie szlifa
    > ochraniacze mają marne szanse zostać na swoim miejscu. Syntetyczna
    > obcisła siatka wyciska siódme poty i szybko zaczyna podśmiardywać.

    Może jacyś posiadacze i używacze na asfalcie się wypowiedzą, bo mnie się
    zdaje, że to się słabo sprawdzi w przypadku paciaka. Podrze się,
    ochraniacze się poprzesuwają i po ptakach. W terenie to co innego.

    Polecałbym raczej kurtkę z meshu.

    W taką pogodę jak teraz to i tak we wszystkim będzie za ciepło.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 4. Data: 2012-07-06 11:07:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-06, k...@f...net <k...@f...net> wrote:
> [...]
    o.html cena ok w porównianiu np. z Alpinestarsem ale jak z jej wytrzymałością?

    Nie wiem, ale polecam t-shirta i troche wiecej rozsadku niz zawsze.
    Upaly pobeda jeszcze chwile i wkoncu sie skoncza...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-07-06 11:21:36
    Od: zly <b...@N...fm>

    Ja bym się podpiął z pytaniem. Dostała mi się Acerbis UFO, rozmiar
    największy. Zasadniczo pasuje, góra dopasowana, rękawy wystarczająco
    długie. Tyle, że dół kończy mi się tuż pod pępkiem :) To norma?

    --
    marcin

  • 6. Data: 2012-07-06 11:40:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-06 11:07, AZ pisze:

> [...]
    >>
    > Nie wiem, ale polecam t-shirta i troche wiecej rozsadku niz zawsze.
    > Upaly pobeda jeszcze chwile i wkoncu sie skoncza...

    Kilka lat temu - na początku kariery motocyklowej - byłbym oburzony
    takim pomysłem. Teraz popieram do pewnego stopnia AZeta. Upał pozwala
    zrozumieć, dlaczego Włosi jeżdżą w klapkach. Nie mówię, że sam bym tak
    jeździł, ale nie potępiam ich w czambuł.

    Jeśli jednak piszący koniecznie chce w kurtce - to chociaż spodnie niech
    zmieni na zwykłe.

    --
    MN

  • 7. Data: 2012-07-06 11:44:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-06, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > zrozumieć, dlaczego Włosi jeżdżą w klapkach. Nie mówię, że sam bym tak
    > jeździł, ale nie potępiam ich w czambuł.

    Gotowanie nie pozwala na myslenie, jeszcze pare dni temu jezdzilem w
    kurtce ale dopiero przy lekko rozpietej kurtce i predkosci >140 km/h
    bylo przyjemnie, jednak teraz tylko t-shirt i jeansy. Krotkie spodenki
    sie nie nadaja bo rama parzy w nogi chociaz da sie wytrzymac.

    Aaa i klapki sa troche slabe bo w zakrecie potrafia sie podwinac i
    sciagnac noge niebezpiecznie blisko asfaltu, przetestowane.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-07-06 12:18:42
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-07-06 11:44, AZ pisze:

    > Aaa i klapki sa troche slabe bo w zakrecie potrafia sie podwinac i
    > sciagnac noge niebezpiecznie blisko asfaltu, przetestowane.

    Slidery do nich podczep i bedzie ok :)
    Ale i tak lepiej w sandalkach - tylko pamietaj - bez skarpetek :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 9. Data: 2012-07-06 12:33:18
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 06 Jul 2012 10:52:09 +0200, <k...@f...net> wrote:

    [...]
    > http://sklep.motorista.pl/zbroja-adrenaline-shell-pr
    o.html cena ok w
    > porównianiu np. z Alpinestarsem ale jak z jej wytrzymałością?

    Nie lepiej jakąś meshową kurtkę w jasnych kolorach? :-) Beduini pokazują,
    że jak zaczyna być bardzo gorąco to należy się owinąć w jasne szmaty,
    na zewnątrz 45 a w środku tylko 40 ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 10. Data: 2012-07-06 16:48:40
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > http://sklep.motorista.pl/zbroja-adrenaline-shell-pr
    o.html

    Nie wiem jak z wytrzymaloscia, ale tutaj masz test:
    http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-akcesoriow/
    tania-zbroja-no-name-sprzedawana-pod-wieloma-markami
    ,art51.html

    krotki link:
    http://tinyurl.com/cf278lt

    Duzo sie nie dowiesz, ale zawsze cos.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo