  • 1. Data: 2012-07-07 22:25:57
    Temat: TDM i ..... eh ;)
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    No .... przywiozlem, pojezdzlem tydzien i w zeszlym tygodniu jadac do
    krk (do serwisu zrobic uszczelniacze lagow) wyrobem autostradopodobnym
    zwanym A4 zblokowalo mi tylne kolo przy (na szczescie) niewielkiej
    predkosci - ale kleksa zostawila opona konkretnego.

    Suma sumarum - obrocila sie panewka:(

    Ch mnie strzelic chcial tego dnia, bo .... nie pojezdze juz w tym roku.
    Portfel nie wytrzyma :(

    Ot wyzalic sie chcialem :) Juz mi lepiej ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-07-07 22:34:32
    Temat: Re: TDM i ..... eh ;)
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" napisał w wiadomości grup
    > Suma sumarum - obrocila sie panewka:(

    Bez znakow ostrzegawczych? Cykania przez pare km, mniejszej mocy?

    Wciąż mało widziałem;)

    Przykro, ale taki lajf - ja na dzien dobry mialem tez mialem koszty, nizsze
    ale zawsze (skrzynia).

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 3. Data: 2012-07-07 22:42:15
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-07 22:34, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" napisał w wiadomości grup
    >
    > Bez znakow ostrzegawczych? Cykania przez pare km, mniejszej mocy?

    Wlasnie nic, a nic. Jedyne co bylo, to po ruszeniu przy bramce zgasla.
    Myslalem, ze cos z waha, przekrecilem kurerk i ruszylem dalej.

    > Wciąż mało widziałem;)
    >
    > Przykro, ale taki lajf - ja na dzien dobry mialem tez mialem koszty,
    > nizsze ale zawsze (skrzynia).

    No tak, ale motong Ci jezdzi, moj tylko mieli spod silnika:(

  • 4. Data: 2012-07-08 11:15:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-07 22:25, Mikolaj Jopczynski pisze:
> [...]
    > Portfel nie wytrzyma :(
    >
    > Ot wyzalic sie chcialem :) Juz mi lepiej ;)

    Hmmm ... ROOOOTFL ? Tak bez złośliwości :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2012-07-08 11:19:23
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 11:15, Magic pisze:

    > Hmmm ... ROOOOTFL ? Tak bez złośliwości :)

    Wiem wiem wiem ;) Jak juz przeszl mi zlosc i zal zaczalem sie smiac ;)
    Co nie zmienia faktu, ze jak widze ludzi na montongach to mi przykro sie
    robi ;)

  • 6. Data: 2012-07-08 11:38:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-08, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

    > Wiem wiem wiem ;) Jak juz przeszl mi zlosc i zal zaczalem sie smiac ;)
    > Co nie zmienia faktu, ze jak widze ludzi na montongach to mi przykro sie
    > robi ;)

    Widac motury nie sa Ci pisane :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-07-08 12:08:03
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 11:38, AZ pisze:

    > Widac motury nie sa Ci pisane :P

    Jest to jedna z opcji. Inna jest taka, ze "cos" chce odciagnac mnie od
    tego, co BARDZO mnie zajaralo.
    Zrobie 3 podejscie ale chyba dopiero w przyszlym roku :(
    Tym razem, pojade po calosci i kupie 900.

  • 8. Data: 2012-07-08 12:10:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-08, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

    > Jest to jedna z opcji. Inna jest taka, ze "cos" chce odciagnac mnie od
    > tego, co BARDZO mnie zajaralo.

    Zeby sie nie okazalo, ze Ci zona dosypala piasku do oleju ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-07-08 12:15:02
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 12:10, AZ pisze:

    > Zeby sie nie okazalo, ze Ci zona dosypala piasku do oleju ;-)

    Zony nie posiadam :)
    Poza tym, sterczala caly czas w garazu, do ktorego "zona" dostepu nie ma:D

  • 10. Data: 2012-07-08 12:20:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > Portfel nie wytrzyma :(
    >
    > Ot wyzalic sie chcialem :) Juz mi lepiej ;)

    Zmien hobby, wedkarstwo jakies albo gra w kregle. Bo w tym Ci nie idzie
    stanowczo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!