  • 1. Data: 2012-07-06 01:30:14
    Temat: wwa - gdzie kask LS2?
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Chłopaki, chcę kupić kask LS2. Czy polecicie jakies miejsce w stolicy w
    którym jest wybór?

  • 2. Data: 2012-07-06 03:07:21
    Temat: Re: wwa - gdzie kask LS2?
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    No i czy wiecie cos o modelach tych kasków - np czy numer modelu wyższy to
    lepszy kask? Zastanawiam się nad

    http://allegro.pl/kask-ls2-ff386-1-ride-gloss-white-
    l-szczeka-i2439642014.html
    http://allegro.pl/kask-ls2-ff369-1-delta-srebrny-mat
    t-rozm-m-i2441958200.html
    http://allegro.pl/kask-ls2-ff370-1-easy-gloss-white-
    polysk-l-i2460303766.html

    Ceny wszystkich są podobne.

    Interesuje mnie jeszcze rozmiarówka - czy sa większe czy mniejsze w stosunku
    do podawanych rozmiarów?

  • 3. Data: 2012-07-06 04:31:03
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 6 Jul 2012 01:30:14 +0200 "Arbiter" <n...@h...com> napisał:

    >Chłopaki, chcę kupić kask LS2. Czy polecicie jakies miejsce w stolicy w
    >którym jest wybór?

    Na Połczyńskiej:
    http://www.sklepikmotocyklowy.pl/

    To już składanego/pompowanego kasku nie szukasz? :-)

  • 4. Data: 2012-07-06 04:34:38
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 6 Jul 2012 03:07:21 +0200 "Arbiter" <n...@h...com> napisał:

    >Interesuje mnie jeszcze rozmiarówka - czy sa większe czy mniejsze w stosunku
    >do podawanych rozmiarów?

    W sklepie do którego link podałem był spory wybór rozmiarów, podjedź
    tam i przymierz kilka kasków, na mój łeb podpasował model Chrono w
    rozmiarze XXL.

  • 5. Data: 2012-07-06 17:19:46
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > To już składanego/pompowanego kasku nie szukasz? :-)

    dzięki za linka. Nadal szukam:)
    Póki co dziś jezdze bez kasku bo upal

  • 6. Data: 2012-07-06 23:30:18
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    __Maciek wrote:

    > To już składanego/pompowanego kasku nie szukasz? :-)

    kupiłem wlasnie taki
    http://allegro.pl/kaski-braincap-chopper-crusier-201
    2-czarny-l-hit-i2457511805.html

    moze sie zmiesci pod siedzenie. jesli tak to super.
    A LS2 chce kupic na motocykl

  • 7. Data: 2012-07-08 20:28:09
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 6 Jul 2012 23:30:18 +0200 "Arbiter" <n...@h...com> napisał:

    >kupiłem wlasnie taki
    >http://allegro.pl/kaski-braincap-chopper-crusier-20
    12-czarny-l-hit-i2457511805.html

    >moze sie zmiesci pod siedzenie. jesli tak to super.
    >A LS2 chce kupic

    To nie Ty wyprzedziłeś mnie przed chwilą na Filtrowej i skręciłeś w
    jedną z bocznych uliczek? :-) Widziałem gościa w dokładnie takim
    braincapie, chyba nowym bo błyszczącym. Ja jechałem na rowerze tym
    razem (motur niedomaga, muszę w nim pogrzebać).

    >na motocykl

    Pochwal się jaką maszynę kupujesz/kupiłeś.

  • 8. Data: 2012-07-08 21:20:21
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > To nie Ty wyprzedziłeś mnie przed chwilą na Filtrowej i skręciłeś w
    > jedną z bocznych uliczek? :-) Widziałem gościa w dokładnie takim

    nie to nie byłem ja:( Mój kask dopiero zostanie jutro wysłany a ja w tym
    czasie jechałem w kasku rowerowym rowerem;) Kask jest z myślą o skuterze na
    upały. Bez kasku jednak troche strach przed Policją oraz słońce pali w głowę
    więc nie ma za dużej ulgi. Może orzech się sprawdzi

    > braincapie, chyba nowym bo błyszczącym. Ja jechałem na rowerze tym
    > razem (motur niedomaga, muszę w nim pogrzebać).

    OOO to moglismy byli sie widziec gdzies;) bylem tu o tu
    http://endomondo.com/workouts/i9gyBM-CgtE

    > Pochwal się jaką maszynę kupujesz/kupiłeś.

    kupiłem CBR 250R, jutro odbieram

    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18501.CBR.250R

    Na razie za duzo o niej powiedziec nie umiem, po za tym że jest ładna i
    małolitrażowa

  • 9. Data: 2012-07-08 21:37:22
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 8 Jul 2012 21:20:21 +0200 "Arbiter" <n...@h...com> napisał:

    >OOO to moglismy byli sie widziec gdzies;) bylem tu o tu
    >http://endomondo.com/workouts/i9gyBM-CgtE

    O kurde, że Ci się chce takie logi robić :-)
    Faktycznie mogliśmy się gdzies na Ochocie widzieć. Ja jeździłem do CH
    Reduta i do Castoramy.
    BTW ciekawe jakim sposobem Max speed wyszło 105,4km/h (tabelka z
    prawej)? :-)

    >kupiłem CBR 250R, jutro odbieram
    >http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18501.CBR.250R

    Nieźle chociaż ja bym takiego nie kupił, wolę bardziej klasyczne
    kształty. Jak zrobię prawko to chyba będę na GN250 polował. Mam
    niestety jakieś ciągoty do czarnego lakieru i chromów :-)

  • 10. Data: 2012-07-08 21:40:26
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > O kurde, że Ci się chce takie logi robić :-)

    same się robią - włączasz w komórce start i online wrzuca do sieci pozycję.
    Potem wciskasz stop i koniec. Dalej juz mozesz tylko na kompie oglądać.

    > BTW ciekawe jakim sposobem Max speed wyszło 105,4km/h (tabelka z
    > prawej)? :-)

    przekłamania GPS - pewnie jakieś fale odbite od budynków. Ci ciekawe,
    przekłamania jak są to zawsze w tych samych miejscach

    > kształty. Jak zrobię prawko to chyba będę na GN250 polował. Mam
    > niestety jakieś ciągoty do czarnego lakieru i chromów :-)

    Bierz Harleja od KUCZU:)