    From: "Jarek S." <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: odkupic swoj samochod..? [dlugie ale ciekawe]
    Date: Mon, 16 Jul 2012 14:55:39 +0200

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ju0k2t$hv9$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Obaj pierdolicie. Sa na tzm swiecie rzeczy o9 ktorych sie fizjonomom nie
    > snielo. Poczytajcie se to np:
    > http://forumprawne.org/ubezpieczenia-polisy-ubezpiec
    zyciele/300134-sprzedaz-auta-brak-zgloszenia-do-wk.h
    tml
    > Takiech sytuacji jest w chuj wiecej.
    >
    > --
    > Grzybol

    Pierdolicie Hipolicie !

    Ty tu piszesz o jakiś szwindlach i problemach z jakąś firmą ubezpieczeniową
    a ja Ci raz jeszcze zapodaję że nie ma obowiązku zgłaszać faktu sprzedaży
    pojazdu do WK. Na pewno jest to lepiej zrobić ale ani obowiązku ani tym
    samym sankcji z tego tytułu NIE MA !!!