  • 1. Data: 2012-07-06 14:26:49
    Temat: pierwsza produkcja RADOM 24.06.2012 - chwalę się :-)
    Od: songoku <g...@g...com>

    Moja składanka z ostatniego wypadu do Radomia :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=paAvWdsZOKo

    Jest to moja pierwsza produkcja, więc sporo rzeczy można na pewno
    zrobić lepiej. Konstruktywne uwagi mile widziane :-D

  • 2. Data: 2012-07-06 14:54:08
    Temat: Re: pierwsza produkcja RADOM 24.06.2012 - chwalę się :-)
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "songoku" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Moja składanka z ostatniego wypadu do Radomia :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=paAvWdsZOKo

    Jest to moja pierwsza produkcja, więc sporo rzeczy można na pewno
    zrobić lepiej. Konstruktywne uwagi mile widziane :-D

    --------------------
    mnie tam sie podobało :)

  • 3. Data: 2012-07-06 15:10:13
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-06 14:26, songoku pisze:
    > Konstruktywne uwagi mile widziane :-D

    jesli naprawde pierwszy raz to...dobrze jest :)
    troszke sie ponacinales... a na czym - jesli moge zapytac?

    --
    sowa czyHa

  • 4. Data: 2012-07-06 15:21:16
    Od: songoku <g...@g...com>

    On 6 Lip, 15:10, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jesli naprawde pierwszy raz to...dobrze jest :)
    > troszke sie ponacinales... a na czym - jesli moge zapytac?
    >
    > --
    > sowa czyHa

    Adobe After Effects CS 5.5 - na prawdę nigdy nic nie montowałem, ale z
    wyborem programu to trochę przesadziłem. Za bardzo profesjonalny jest,
    dopiero pod koniec pracy lepiej połapałem co i jak. Poza tym żre
    zasoby jak cholera. Mam w lapku 6GB RAMu i dobry procek i się
    strasznie muliło wszystko...

  • 5. Data: 2012-07-06 15:33:13
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 06.07.2012 15:21, songoku wrote:
> [...]
    > dopiero pod koniec pracy lepiej połapałem co i jak. Poza tym żre
    > zasoby jak cholera. Mam w lapku 6GB RAMu i dobry procek i się

    Dokładnie, to kombajn. Tak naprawdę wystarczyłby Ci zapewne Windows
    Movie Maker :) Poważnie.

    Jeśli Adobe to "lżejsza wersja" to Premiere Elements (teraz z numerkiem
    10), też zjada RAM, ale nieco bardziej umiarkowanie. Korzystam z wersji
    9, jest OK.

    Najlepiej pod względem wydajności wypada Sony Vegas Studio, ale z kolei
    interfejs mi nie podszedł :)

    Pod Linuksa openshot daje radę, a jabłuszka mają iMovie :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 6. Data: 2012-07-06 16:20:52
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jest to moja pierwsza produkcja, więc sporo rzeczy można na pewno
    > zrobić lepiej. Konstruktywne uwagi mile widziane :-D

    Co to za paciak był na drugim filmiku,zawodników na SM wpuścili
    razem(jak zwykle) czy "cywil"?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2012-07-06 16:45:54
    Od: songoku <g...@g...com>

    On 6 Lip, 16:20, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2012-07-06 14:26, songoku pisze:> Moja składanka z ostatniego wypadu do
    Radomia :-)

    > Co to za paciak był na drugim filmiku,zawodników na SM wpuścili
    > razem(jak zwykle) czy "cywil"?
    >
    > --
    > Tomek
    > BMW R1100S
    > Dniepr z wozem

    to chyba nie był zawodnik...
    tu masz wszystko opisane i nawet jebitne zdjęcie jest :-)))

    http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/14798
    3-tor-w-radomiu/page__st__320

  • 8. Data: 2012-07-06 17:03:25
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    to chyba nie był zawodnik...
    tu masz wszystko opisane i nawet jebitne zdjęcie jest :-)))
    -

    jeden daje na gume, jeden stopke, a trzeci do allaha, to musi byc fake

  • 9. Data: 2012-07-06 18:05:15
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > tu masz wszystko opisane i nawet jebitne zdjęcie jest :-)))

    hehe no fota naprawde jebitna
    http://img502.imageshack.us/img502/7691/img3724e.jpg

    trudno wyczaić o co kaman

  • 10. Data: 2012-07-06 20:31:18
    Od: songoku <g...@g...com>

    On Jul 6, 6:05 pm, "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
    > Użytkownik "songoku" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > hehe no fota naprawde jebitnahttp://img502.imageshack.us/img502/7691/img37
    24e.jpg

    > trudno wyczaić o co kaman

    no nie jest to fake :-)

    pierwszy kolejś zaliczył szlifa, drugi ostro hamował (CBR) a SM sie
    wpierdoliło w ostro hamujacego na CBR... dobry meksyk...generalnie
    najbardziej ucierpiała CBR, plastiki i tłumik cały pogięty w pół...