  • 131. Data: 2017-01-11 00:55:13
    Temat: Re: odkręcam gaz...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2017 00:34:15 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Myszka mała jest. 230V 30mA to prawie 7W.

    I co mialoby jej te 7W zrobic ?
    W dodatku przez ulamek sekundy..

    Przedzej by podejrzewal, ze wiecej poplynelo przez ten ulamek.

    J.

  • 132. Data: 2017-01-11 01:19:06
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > I co mialoby jej te 7W zrobic ?
    > W dodatku przez ulamek sekundy..
    >
    > Przedzej by podejrzewal, ze wiecej poplynelo przez ten ulamek.

    Hmm... porównajmy wielkość człowieka, którego pewnie by to po prostu niezbyt
    przyjemnie ukłuło, z wielkością małej myszki (a potrafią być myszki
    malutkie, jak niecałe pół kciuka), to nic dziwnego, że ją zaskoczyło tak, iż
    tego zaskoczenia nie zdążyła pewnie odczuć.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 133. Data: 2017-01-11 01:21:39
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Edison obmyślił sobie, by prądem o napięciu 6600V utłuc słonia
    > z lokalnego zoologu. Opornie mu to szło. Słoń duży jest.

    Tylko ile on mu tam tych amperów chciał sprzedać?
    http://bajkiiwiersze.pl/ignacy-krasicki-slon-pszczol
    a/
    ??

  • 134. Data: 2017-01-11 09:46:42
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Takie rachunki nie opisują dokładnie tago, co dzieje się przy gotowaniu
    > wody na herbatę. Spaliłem w życiu mnóstwo czajników, ale odkąd pojawiły
    > się czajniki elektryczne z automatycznym wyłącznikiem, więcej palić nie
    > zamierzam.

    A ja na odwrót.
    Spaliłem w życiu mnóstwo garnków, ale czajnika ani jednego mi się nie udało.

    pozdro

  • 135. Data: 2017-01-11 10:27:47
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 00:55, J.F. pisze:

    > I co mialoby jej te 7W zrobic ?
    > W dodatku przez ulamek sekundy..
    >
    > Przedzej by podejrzewal, ze wiecej poplynelo przez ten ulamek.

    Może zmarła na zawał z zaskoczenia :)
    --
    pzdr, j.r.

  • 136. Data: 2017-01-11 10:52:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >myszki malutkie, jak niecałe pół kciuka), to nic dziwnego, że ją
    >zaskoczyło tak, iż tego zaskoczenia nie zdążyła pewnie odczuć.

    30mA na mala myszke to moze i duzo. Szczegolnie, ze moglo plynac
    wiecej.

    ale 7W przez moment, to nie budzi moich obaw.
    Hm, a moze i powinno, 7J podgrzewa 1g myszke o prawie 2C ...

    J.

  • 137. Data: 2017-01-11 11:29:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

    > Tylko ile on mu tam tych amperów chciał sprzedać?
    > http://bajkiiwiersze.pl/ignacy-krasicki-slon-pszczol
    a/
    > ??

    Wygląda, że sporo, bo aż się kurzy:
    https://youtu.be/NoKi4coyFw0
    Niestety nie tylko chciał. Facet do zwierząt
    miał takie samo podejście, jak do ludzi.

    --
    Jarek

  • 138. Data: 2017-01-11 13:08:52
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    a/

    > Wygląda, że sporo, bo aż się kurzy:
    > https://youtu.be/NoKi4coyFw0
    > Niestety nie tylko chciał. Facet do zwierząt
    > miał takie samo podejście, jak do ludzi.

    A jeszcze cyjanek dali... Nie stać było jebnąć ze sztucera w łeb?
    Oni ją po prostu zadręczyli. Obawiam się, że dziś ktoś miałby za to ciepło w
    gaciach.

  • 139. Data: 2017-01-11 13:25:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

    > A jeszcze cyjanek dali... Nie stać było jebnąć ze sztucera w łeb?

    Nie wystarczyło, bo facet miał obsesję wielkiego wynalazcy.
    Tu sobie ubzdurał, że wynajdzie elektryczną maszynę do zabijania.
    A wynalazcą był raczej kiepskim, tyle że uparcie dążył do swoich
    celów. Po trupach.

    > Oni ją po prostu zadręczyli.

    Zadręczał też współpracowników i laborantów.

    --
    Jarek

  • 140. Data: 2017-01-11 13:54:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...

> [...]
    >Tu sobie ubzdurał, że wynajdzie elektryczną maszynę do zabijania.
    >A wynalazcą był raczej kiepskim, tyle że uparcie dążył do swoich

    Ale tu o pieniadze chodzilo !
    Edison chcial obrzydzic prad zmienny, ktory instalalowa konkurencja.
    Bo sam postawil na prad staly

    >Zadręczał też współpracowników i laborantów.

    Kodeks pracy tez inaczej wtedy wygladal.

    P.S. inny slon
    https://www.youtube.com/watch?v=WKBC4bMKPnY

    Oni nie maja roznicowek w instalacji ?

    J.