  • 1. Data: 2017-01-04 14:59:43
    Temat: zasilacz 12V zapalniczka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jak juz na 12V zasilacze zeszlo ... zna ktos jakis sprawdzony model
    tego typu/wielkosci:

    http://allegro.pl/zasilacz-ac-na-dc-adapter-12v-90-2
    40v-zapalniczki-i6665559443.html

    Fajna rzecz ... niestety - te co kupilem wytrzymaly po pare dni ...

    J.

  • 2. Data: 2017-01-04 17:15:14
    Temat: Re: zasilacz 12V zapalniczka
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 14:59, J.F. pisze:
> [...]
    40v-zapalniczki-i6665559443.html

    > Fajna rzecz ... niestety - te co kupilem wytrzymaly po pare dni ...

    Mam i działa bezbłędnie: SCP48-121000L
    ale jest tylko "tego typu"
    ale 12V 1A

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-01-05 02:17:25
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Jak juz na 12V zasilacze zeszlo ... zna ktos jakis sprawdzony model tego
    > typu/wielkosci:
    >
    > http://allegro.pl/zasilacz-ac-na-dc-adapter-12v-90-2
    40v-zapalniczki-i6665559443.html

    Zajrzałem i morda mi się uśmiechnęła - ujęła mnie bowiem podana moc :P

    > Fajna rzecz ... niestety - te co kupilem wytrzymaly po pare dni ...

    Jakoś się nie dziwię...

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 4. Data: 2017-01-05 08:40:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

> [...]
    40v-zapalniczki-i6665559443.html

    Zajrzałem i morda mi się uśmiechnęła - ujęła mnie bowiem podana moc :P
    ---
    "
    moc wejściowa: 90-240V 50/60HZ

    DC 12V
    "
    Że nie moc ?

  • 5. Data: 2017-01-05 10:31:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    > http://allegro.pl/zasilacz-ac-na-dc-adapter-12v-90-2
    40v-zapalniczki-i6665559443.html

    Zajrzałem i morda mi się uśmiechnęła - ujęła mnie bowiem podana moc :P

    >Jakoś się nie dziwię...

    nie bralem z nich 500 megaamperow :-)

    Inne zasilacze Chinczyki robia dobrze, a tego jakos nie potrafia ..

    J.

  • 6. Data: 2017-01-05 10:53:43
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    40v-zapalniczki-i6665559443.html

    > Zajrzałem i morda mi się uśmiechnęła - ujęła mnie bowiem podana moc :P

    > nie bralem z nich 500 megaamperow :-)

    A już miałem nadzieję :)

    > Inne zasilacze Chinczyki robia dobrze, a tego jakos nie potrafia ..

    Pewnie stoją kosze ze złomem, Li, czy jaki inny Deng to ślepiec, garścią po
    jednej części z kosza i sru w dziurki, bo tak nauczono na terapii
    zajęciowej, lutówką po kalafonii (no, czasem dają), tinol w miejsce akcji, a
    ze zrozumiałych powodów efekt jest, jaki jest, pewnie przypadkowe części, bo
    mu się kosze omsknęły, nie tu przysmarkał, sąsiad pierdnął i wystraszył,
    przez co ręka zadrżała i zaciągnął lutówką po sąsiednich ścieżkach, czego
    nie zobaczył... I mamy zasilacz :P

  • 7. Data: 2017-01-05 11:33:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello HF5BS,

    Thursday, January 5, 2017, 2:17:25 AM, you wrote:

    40v-zapalniczki-i6665559443.html
    > Zajrzałem i morda mi się uśmiechnęła - ujęła mnie bowiem podana moc :P

    Najbardziej mi sie spodobała ta mała lodówka w opisie. To musi być
    naprawdę mała lodówka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2017-01-05 11:59:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >garścią po jednej części z kosza i sru w dziurki, bo tak nauczono na
    >terapii zajęciowej, lutówką po kalafonii (no, czasem dają), tinol w

    Patrzac po lutach - tak to jakos wyglada.

> [...]
    >i wystraszył, przez co ręka zadrżała i zaciągnął lutówką po
    >sąsiednich ścieżkach, czego nie zobaczył... I mamy zasilacz :P

    Ale on pare dni dziala. A potem przestaje.

    Moze mu sie kosze z tranzystorami pomylily, moze kosza radiatorow nie
    dowiezli ... choc przy takiej mocy to chyba niepotrzebny ...

    W kazdym badz razie kupilem tego cos 3 szt z roznych aukcji i zaden
    nie dziala.

    I sie robi dylemat - naprawic i poprawic te co mam, czy kupic kolejny
    za 5 zl :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-01-05 12:31:35
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    wiadomości news:1915662499.20170105113322@pik-net.pl.invalid...

    >>> http://allegro.pl/zasilacz-ac-na-dc-adapter-12v-90-2
    40v-zapalniczki-i6665559443.html

    > Najbardziej mi sie spodobała ta mała lodówka w opisie. To musi być
    > naprawdę mała lodówka.

    No co Ty, 500 megaamperów, a ty chcesz małą lodówkę? :) 6 gigawatów, to
    chyba cały Biegun Północny schłodzi :)
    Kupuję! :)

  • 10. Data: 2017-01-05 12:47:19
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > W kazdym badz razie kupilem tego cos 3 szt z roznych aukcji i zaden
    > nie dziala.

    Może to ta sama firma, co robi "oszczędzacze" energii? Za kupę kasy, gdzie w
    środku kondzioł 5 mikro, LED i oporniczek, by nie zmienić barwy zielonej na
    czerwoną, co potrafią zrobić przewoltowane diody...

    > I sie robi dylemat - naprawic i poprawic te co mam, czy kupic kolejny za 5
    > zl :-)

    To może tego:
    http://allegro.pl/zasilacz-sunny-dc-wtyczkowy-5v-2a-
    10w-5-5-2-5-zol-i6540221895.html?reco_id=b9eb53de-d3
    3a-11e6-8d4b-0274e1850c96&ars_rule_id=201
    Wygrzany jak stara ciocia-kocia po całym dniu pracy :)
    Przy okazji - stanęły mi przed oczyma lampki LED E27 per 3 zyla by
    Castorama - dwie w ogóle poszły się jebać, a dwie jeszcze jakoś ciągną na
    resztkach, diodami, które jeszcze się nie przepaliły. Firma Polux, albo
    podróba... Naprawiam, bardziej dla satysfakcji, niż z powodu konieczności
    zakupu nowej, bo i tak jestem na plus - z ok. 10 świetlówek tradycyjnych
    wkręcanych, złożyłem na nowo 3 działające lampki, stwierdziłem, że jak
    lampka nie przepalona, to raczej wina przetwornicy - po podmianie bździny na
    sprawną, lampka zajarzyła i ładnie świeci.
    To może i tobie się uda?
    To tak, jak w driverze wzmacniacza Kleopatra (zmodernizowana Meluzyna)
    wymieniłem lubiący się jarać BD135, na BD285, doregulowałem prąd i symetrię,
    i chodzi, nie przepala się już. Po prostu mocniejszy element?