  • 1. Data: 2017-01-04 18:11:41
    Temat: sukcesy wolnej europy
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    chciałbym porozmawiać o testerach AOI
    czyli urządzeniach sprawdzających montaż płytek drukowanych
    oraz ich modułach do testowania elektrycznego płytek drukowanych...

    proszę o wszelkie informacje na ten temat,

    np. jak to działa,
    jak to się programuje,
    jak tego się używa?

    czy AOI + tester elektryczny to jedno urządzenie?

    jeśli Ktoś tu cokolwiek wie, to proszę o info, dziękuję!

  • 2. Data: 2017-01-04 18:52:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kiedys widzialem taki co dzialal na zasadzie dzwonka. Jak pomoglem wcisnij " pomogl",
    brakuje mi kilku punktow do eksperta.

  • 3. Data: 2017-01-05 08:25:26
    Temat: Re: sukcesy wolnej europy
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > czy AOI + tester elektryczny to jedno urządzenie?
    >
    > jeśli Ktoś tu cokolwiek wie, to proszę o info, dziękuję!

    Link do testerów 3D:
    http://www.sakicorp.com/en/3d-aoi-technology-en/

    A tutaj do testerów 2D:
    http://www.sakicorp.com/en/2d-aoi-technology-en/