  • 101. Data: 2010-12-23 21:19:10
    Temat: Re: odcinkowy pomiar prędkości
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > No i za to zostanie ukarany, ...

    ...albo nie. Takie coś trzeba udowodnić, co w najprostszszym przypadku
    sprowadza się do znalezienia tego, komu powierzył i kto to właśnie zezna, co
    biorąc pod uwagę niewiedzę co do sprawcy wydaje się zupełnie
    nieprawdopodobne.

  • 102. Data: 2010-12-23 23:13:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-23, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Sadze, ze policja i cala banda prawnikow ma nieco wiecej pojecia o tym,
    > od chlopakow z polskiego internetu. Ty mozesz oczywiscie tlumaczyc jak
    > sobie zyczysz, opisz efekty.

    Skończyły Ci się argumenty? Jaka szkoda...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 103. Data: 2010-12-23 23:14:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-23, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Ale wykroczenie to juz pikus i wszyscy jajcarze udaja, ze to nie ich.

    W przypadku kradzieży można znaleźć bardzo konkretnego poszkodowanego.
    W przypadku złamania ograniczenia prędkości poszkodowanego brak. Taka
    "subtelna" różnica.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 104. Data: 2010-12-24 21:40:27
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 23 Gru, 21:10, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:

    > no ale wtedy ju powiniene mie gwarantowane wygranie bo dowody w
    > wi kszo ci przypadk w s naprawd a osne.

    Tylko po pierwsze zamiast mandatu za glupie wykroczenie popelniamy
    przestepstwo (my lub znajomy) skladajac falszywe zeznania...

    A wyrok? Wiesz jak sie zwraca do prawnika o IQ mniejszym od ~60? .....
    Wysoki Sadzie... ;)

    WS

  • 105. Data: 2010-12-24 21:45:19
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 23 Gru, 21:05, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:

    > Mnie najbardziej interesuje jak można bazować na identyfikowaniu samochodu
    > przez zdjęcie tablicy rejestracyjnej ? To nienormalne jest. Swego czasu
    > ginęły masowo tablice właśnie po to, by załapały się na zdjęcia przy
    > kradzieżach na stacjach beznzynowych...

    ...ale identyfikacja wlasciciela na podstawie tablicy to dopiero
    poczatek sprawy... dostaje wezwanie i zaczyna sie wyjasnianie... jesli
    popelnil wykroczenie i sie do niego przyznaje to koniec sprawy
    (mandat), jesli nie to rusza cala machina ;) np. ukradli paliwo na
    tablicach "pozyczonych" to na nagraniu nie zgadza sie raczej marka/
    kolor, kierowca malo podobny... to nikt go nie ukarze

    WS

  • 106. Data: 2010-12-24 23:10:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 14:57:13 +0000, kamil napisał(a):

    > Faktycznie, prawdziwy facet nie przyznaje sie do wykroczen.

    Prawdziwy facet naprawia szkody, jakie zrobił.

    --
    ___________ (R)

  • 107. Data: 2010-12-27 21:24:01
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl>

> [...]

    tablicach "pozyczonych" to na nagraniu nie zgadza sie raczej marka/
    kolor, kierowca malo podobny... to nikt go nie ukarze
    W kradzieży nie o to chodziło by mieli kogo ukarać tylko by było zbyt wielu
    podejrzanych. Ja pisałem o tym, że chcąc komuś zrobić głupi kawał w postaci
    obwinienia o wykroczenie drogowe wystarczy pożyczyć odpowiedni samochód i
    oznaczyć go. Twoje tłumaczenie potwierdza, że ludzi skłonnych obwiniać na
    podstawie takich przesłanek nie brak w społeczeństwie. Zwykła głupota.

  • 108. Data: 2010-12-27 21:36:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl>

    > Tylko po pierwsze zamiast mandatu za glupie wykroczenie popelniamy
    > przestepstwo (my lub znajomy) skladajac falszywe zeznania...

    By takowe składać trzeba mieć pełną świadomość "inności" faktów i nie być
    obwinionym.

  • 109. Data: 2010-12-27 22:43:31
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 27 Gru, 21:24, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:
> [...]
    > oznaczyć go. Twoje tłumaczenie potwierdza, że ludzi skłonnych obwiniać na
    > podstawie takich przesłanek nie brak w społeczeństwie. Zwykła głupota.

    NO coz, tak juz dziala prawo... zeby komus zrobic glupi kawal nie
    trzeba nawet samochodu... wystarczy oskarzyc go o byle co (nawet z
    osk. prywatnego), znalezc kilku "swiadkow" i facet ma problem na kilka
    lat zeby to odkrecic (o ile mu sie uda)...

    Niczego lepszego jeszcze nie wymyslono..

    WS

  • 110. Data: 2010-12-27 22:53:06
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl>

> [...]
    > podstawie takich przesłanek nie brak w społeczeństwie. Zwykła głupota.

    NO coz, tak juz dziala prawo... zeby komus zrobic glupi kawal nie
    No ale o samochodzie było, prawda ?

[...]

    Problem w tym, że tu nie trzeba ŻADNEGO świadka