    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: odcinkowy pomiar prędkości
    Date: Mon, 27 Dec 2010 13:43:31 -0800 (PST)
    <ieo660$ua0$34@news.onet.pl> <ieod85$7qs$1@news.onet.pl>
    <ieol9c$69o$1@news.onet.pl>
    <a...@g...googlegroups.com>
    <ieot4o$qvi$1@news.onet.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <ier00r$di0$1@news.onet.pl> <iesmbv$3pf$4@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <iesrr8$plf$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <iet1f9$g17$1@inews.gazeta.pl> <iet7un$bf$1@news.onet.pl>
    <7...@f...googlegroups.com>
    <if0a2i$fvi$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4...@k...googlegroups.com>
    <ifasl3$7hg$1@news.net.icm.edu.pl>

    On 27 Gru, 21:24, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:
    Ja pisałem o tym, że chcąc komuś zrobić głupi kawał w postaci
    > obwinienia o wykroczenie drogowe wystarczy pożyczyć odpowiedni samochód i
    > oznaczyć go. Twoje tłumaczenie potwierdza, że ludzi skłonnych obwiniać na
    > podstawie takich przesłanek nie brak w społeczeństwie. Zwykła głupota.

    NO coz, tak juz dziala prawo... zeby komus zrobic glupi kawal nie
    trzeba nawet samochodu... wystarczy oskarzyc go o byle co (nawet z
    osk. prywatnego), znalezc kilku "swiadkow" i facet ma problem na kilka
    lat zeby to odkrecic (o ile mu sie uda)...

    Niczego lepszego jeszcze nie wymyslono..

    WS