  • 11. Data: 2010-11-11 20:31:52
    Temat: Re: octavia tour - gaz
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > 50k nie dam
    > przecież to 10letnie auto - jak nie lepiej :)

    lepiej :) od 96r praktycznie nie zmienione

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 12. Data: 2010-11-11 21:08:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-11 20:13, icek2 pisze:

    > 10zł
    >
    > dzisiaj jezdze Partnerem 1.6HDI
    > pali 6-7l ON
    > srednio 6,5 niech będzie
    > co przy ON za 4,2 daje prawie 28zł za 100km
    >
    > jesli bym zuzywał 8 jednostek gazu, za nie wiem 2,1 mamy pprawie 17zł
    >
    > zatem 11zł "do przodu"
    >
    > jesli auto z LPG ma mi palic ponad 10
    > to roznica juz jest mała
    > 8-10 jednostek LPG - to jest jeszcze w miarę ok
    >
    > powyzej 10ki to juz lipa nie oszczednosc na LPG :)

    Ja Ci powiem, że po Wrocławiu, to mi 306-tka 1.4 75KM paliła 11-12L gazu
    + 1-1,5L benzyny na każde 100km.
    W trasie, mieściłem się w 8L gazu.
    Gaz w aucie daje świadomość, że jest tanio, więc się mocniej depcze. :P
    Przy ostatniej zmianie auta, stwierdziłem, że na tyle sceptycznie
    podchodzę do diesli, że aż muszę spróbować. I wiesz co? Spodobało mi się
    to. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-11-12 07:10:16
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    \
    > Przy ostatniej zmianie auta, stwierdziłem, że na tyle sceptycznie
    > podchodzę do diesli, że aż muszę spróbować. I wiesz co? Spodobało mi się
    > to. :)
    to tak jak ja z LPG
    benzyne miałem raz, na tyle dawno ze zapomniałem jak sie tym jezdzi :)

    --
    pozdros
    icek

  • 14. Data: 2010-11-12 07:36:55
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > dzisiaj jezdze Partnerem 1.6HDI
    > pali 6-7l ON

    Jeżdziłem Partnerem i jeśli z Twoim stylem jazdy pali Ci 7l to Oktawią w
    9-10l gazu ciężko Ci będzie się zmieścić.

  • 15. Data: 2010-11-12 17:10:00
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2010 20:13:44 +0100, icek2 napisał(a):

    > jesli auto z LPG ma mi palic ponad 10
    > to roznica juz jest mała
    > 8-10 jednostek LPG - to jest jeszcze w miarę ok
    >
    > powyzej 10ki to juz lipa nie oszczednosc na LPG :)

    a jakie auto pali 8l gazu po mieście? nie znam takiego, a przynajmniej nie
    normalne auto i na pewno nie Octavia choćby tam montowali silniki 1.2
    Nawet seicento z gazem pali powyżej 8l po dużym mieście.

  • 16. Data: 2010-11-12 23:15:41
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    BearBag napisal:
    > a jakie auto pali 8l gazu po mieście? nie znam takiego, a przynajmniej nie
    > normalne auto i na pewno nie Octavia choćby tam montowali silniki 1.2
    > Nawet seicento z gazem pali powyżej 8l po dużym mieście.

    Miałem takie: Astra F z silnikiem 1,6 8v. Na trasie 7 litrów LPG,
    po mieście, o dziwo, nie chciała więcej niż 7,5. Niestety, zrobiła
    swoje 250 kkm i poszła do sprzedaży.

    Następczyni, Astra G z silnikiem 1,6 16v, żre już jak smok.
    Do 11 litrów po mieście, na trasie udawało się zejść do 9,5.

    Jak się zestresuję tym faktem, to biorę pikusia, którego spalanie ON
    mnie pociesza :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 17. Data: 2010-11-13 09:04:07
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-12 07:36, Marek P. pisze:

    > Jeżdziłem Partnerem i jeśli z Twoim stylem jazdy pali Ci 7l to Oktawią w
    > 9-10l gazu ciężko Ci będzie się zmieścić.

    7l to jazda po miescie, na zimno

    normalne zuzycie paliwa moim stylem jazdy to 6,1

    rekordowo udało mi sie zejsc do 5,7

    dlatego zakładam porównanie do 6l ON
    niz do innych wartości :)

    --
    pozdros
    icek

  • 18. Data: 2010-11-15 16:36:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Nov 2010 22:15:41 +0000 (UTC), w <ibkead$deu$6@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(-a):

    > Miałem takie: Astra F z silnikiem 1,6 8v. Na trasie 7 litrów LPG,
    > po mieście, o dziwo, nie chciała więcej niż 7,5.

    Widać więcej na benzynie jeździła po mieście niż na gazie.

  • 19. Data: 2010-11-16 17:47:01
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > Miałem takie: Astra F z silnikiem 1,6 8v. Na trasie 7 litrów LPG,
    > po mieście, o dziwo, nie chciała więcej niż 7,5. Niestety, zrobiła
    > swoje 250 kkm i poszła do sprzedaży.

    Albo zmyślasz albo liczyć nie potrafisz. sorry ale akurat z tymi Astrami na
    gazie miałem do czynienia wielokrotnie, zarówno 1.4 jak i 1.6 I zawssze
    spalanie po mieście było powyżej 10l, w korkach więcej. NIEMOŻlIWE żeby te
    auta spalały 7.5l gazu w warunkach miejskich.