    From: "basti78" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: obiektywy shift
    Date: Sun, 14 Jun 2009 13:51:02 +0200

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał
    > Mówiłem? Już się zaczyna.

    nic sie nie zaczyna - nie szukam efektow szopa, szukam przejsciowki lub
    obiektywu SHIFT - takowa chyba znalazlem

    czyli jak rozumiem TILT wlasnie pozwala na uzyskanie efektu makiety, a nie
    kombinacja tych dwoch działań?

    chce po prostu mądrze wydac swoje pieniadze, najbardziej zalezy mi na
    korekcji perspektywy, ale chce wiedziec co jeszcze moge uzyskac przy takim
    osprzecie

    nie mam wykształcenia fotograficznego, 300 lat doswiadczen i wielu rzeczy
    jeszcze nie wiem, wiec dlatego pytam.

    jesli traktujesz to forum jako klubik wymiany mysli miedzy zawodowcami, to
    po prostu nie musisz sie denerwowac odpowiadajac polamatorom albo amatorom

    szukam pomocy a nie utarczek slownych

    --

    Sebastian