  • 1. Data: 2009-10-01 20:22:43
    Temat: o tryndach w fotografi syfrowej [trollowanie nocne :) ]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pamięta ktoś jeszcze szał na Dragany?

    teraz mamy szoł na HDRy

    ciekawe jaki nowy trynd zawita na palety "artystów" w przyszłym roku...

  • 2. Data: 2009-10-01 20:28:57
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > pamięta ktoś jeszcze szał na Dragany?
    >
    > teraz mamy szoł na HDRy
    >
    > ciekawe jaki nowy trynd zawita na palety "artystów" w przyszłym roku...

    Cyfrowa sepia, albo kolorki ala ORWO.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 3. Data: 2009-10-01 20:33:56
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Cyfrowa sepia, albo kolorki ala ORWO.

    Zdecydowanie fotografia otworkowa przy użyciu odpowiednich programów
    tematycznych, a nie otworka :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-10-01 20:59:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Cyfrowa sepia, albo kolorki ala ORWO.

    sepia już byłą dawno teraz jest w każdej maupie a i w lustrzankach bywa :)

    kolorki ala orwo wywołane w starej chemi oraz obraz ala rozstrojony zenit,
    task to może być

    to musi być solidny kicz!

  • 5. Data: 2009-10-01 20:59:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Paweł W." wrote:

    > Zdecydowanie fotografia otworkowa przy użyciu odpowiednich programów
    > tematycznych, a nie otworka :D

    ale efektu musza być oczojebne, nic subtelnego

  • 6. Data: 2009-10-01 21:05:21
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    > teraz mamy szoł na HDRy

    Passe od dawna!

    > ciekawe jaki nowy trynd zawita na palety "artystów" w przyszłym roku...

    Teraz na tapecie jest udawany odwrotny tilt.

    Za rok pewnie odkryją fisheye i będą zwijać tak zdjęcia ze swoich Nokii.

  • 7. Data: 2009-10-01 21:09:44
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > sepia już byłą dawno teraz jest w każdej maupie a i w lustrzankach bywa
    > :)
    >
    > kolorki ala orwo wywołane w starej chemi oraz obraz ala rozstrojony
    > zenit, task to może być

    No tak niewykluczone. Super. Bede ze swojej E-30'tki od razu trzaskal foty
    na NK z "art filterami" ;-) Pinhola, softfokusa i poparta to od razu z
    puszki mozna... fajnieee ;-)

    Thomas

  • 8. Data: 2009-10-01 21:32:06
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Teraz na tapecie jest udawany odwrotny tilt.

    Co to jest ten odwrotny tilt ???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-10-01 21:34:20