  • 11. Data: 2009-10-01 21:52:23
    Temat: Re: o tryndach w fotografi syfrowej [trollowanie nocne :) ]
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > ciekawe jaki nowy trynd zawita na palety "artystów" w przyszłym roku...

    Nowy szop będzie algorytmem do bezstratnego rozciągania rozciągał cyce,
    a ściągał pupy. Wejdzie system rozpoznawania cyca (do 32 cyców na
    zdjęcie) i pupy (16 sztuk) oraz wieku (w przypadku próby rozciągania lub
    ściągania nieletniego zostanie wysłany monit gdzie trzeba).

    W USA przy fotografowaniu grup ludzi nastąpi automatyczne przemalowanie
    skóry zgodnie z algorytmem: jeden biały, jeden murzyn, jeden żółty,
    jeden latynos... Grupy niepodzielne przez cztery nie będą naświetlane ze
    względu na rasizm. Być może kongres, idąc na rękę obywatelom, uchwali
    generację sztucznych ludzi dopełniających modulo cztery.

    Na rynku europejskim system rozpoznawania twarzy wykona zdjęcie tylko z
    chwilą ustawienia profilu i uśmiechu zgodnie z dyrektywą.
    Nieznormalizowane zdjęcia będą nieautoryzowane, choć nikt poza wybranymi
    prawnikami nie będzie wiedział, co to znaczy.

    Na rynkach byłego obozu aparaty będą miały dodatkowy program ''złoty
    łańcuch''. Wzory łańcuchów do ściągnięcia za esemesa.

    Na rynek polski dostaniemy pokładowy generator ramki w niebieskim
    kolorze zgodnym z naszą klasą i możliwość opisania zdjęcia
    współpracującą ze śledzikiem. Gratis szablony tekstów ''jak usunąć
    śledzika''.

    Poza tym Zakopane zostanie sfotografowane sto miliardów razy, a śluby
    będzie się pstrykało czwórką (4mm). Na naukach przedmałżeńskich młodzi
    będą się dowiadywać, że pstrykanie cropem może unieważnić przysięgę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-10-01 22:26:51
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

    > Co to jest ten odwrotny tilt ???

    Tilt używany na odwrót niż jego prawdziwe zastosowanie.

  • 13. Data: 2009-10-01 22:29:13
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    > to musi być solidny kicz!

    Może "efekt fullframe". Wybieramy obiekt na zdjęciu, a program rozmywa
    wszystko dookoła.

  • 14. Data: 2009-10-01 23:24:47
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
    [...]
    > Na rynkach byłego obozu aparaty będą miały dodatkowy program ''złoty
    > łańcuch''. Wzory łańcuchów do ściągnięcia za esemesa.

    I tatuaż.
    Bo łańcuch bez tatuaża to jak cheeseburger bez frytek.
    Bez sensu.

    To będzie prawdziwe wyzwanie bo plugin będzie musiał uwzględnić wklęsłości
    bądź wypukłości klaty, golonki tudzież bicepsa, żeby ktoś nie wyszedł na
    idiotę gdy mu się smoczy ogon za outline korpusu wyślizgnie.
    Siara pod blokiem jak stopięćdziesiąt, ziomy żyć nie dadzą.

    adam

  • 15. Data: 2009-10-02 08:56:07
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze "Paweł W.":

    > Tilt używany na odwrót niż jego prawdziwe zastosowanie.

    Czyli fotografia czegos zeby wygladało jak makieta:
    http://konflikty.wp.pl/gid,11551824,title,Czolgi-rak
    iety-i-rozowe-zolnierki---zobacz-zdjecia,gpage,11,im
    g,11551832,galeria.html

    Błe.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 16. Data: 2009-10-02 09:03:52
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-10-01 22:22, Marek Dyjor pisze:
    > pamięta ktoś jeszcze szał na Dragany?
    >
    > teraz mamy szoł na HDRy

    Nie, teraz mamy trynd na pogardę dla warsztatu, coś w stylu Terry Richardsona.
    Albo ja tej nowej sztuki kompletnie nie kumam.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 17. Data: 2009-10-02 09:34:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Jakubowski wrote:

    > Nie, teraz mamy trynd na pogardę dla warsztatu, coś w stylu Terry
    > Richardsona. Albo ja tej nowej sztuki kompletnie nie kumam.

    trynd jest taki że dla ludu mam być oczojebnie

  • 18. Data: 2009-10-02 09:39:57
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > ciekawe jaki nowy trynd zawita na palety "artystów" w przyszłym roku...

    I cóż jest ciekawego w kiczu, że aż trzeba o nim temat zakładać?

    Czasami odnoszę niepokojące wrażenie, że ludzie oddają się namiętnemu
    oglądaniu fotografii publikowanych w internecie po to, by doszukać się
    dzieł gorszych od tych, które same wykonują, odczuć z tego powodu
    złośliwą satysfakcję, a następnie radośnie podzielić się tym uczuciem
    z całym światem.

  • 19. Data: 2009-10-02 11:12:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czornyj wrote:

    > I cóż jest ciekawego w kiczu, że aż trzeba o nim temat zakładać?

    zanczy na grupie foto należy tylko rpowadzić naukowe rozprawy o pixelach
    szumach i pierdołach.

    taki temat przynajmniej sprowadza nas to tego co zasadnicze w fotografii, do
    obrazu.

> [...]
    > dzieł gorszych od tych, które same wykonują, odczuć z tego powodu
    > złośliwą satysfakcję, a następnie radośnie podzielić się tym uczuciem

    Ja tam sie nie zajmuję oglądaniem galerii w sieci.

  • 20. Data: 2009-10-02 18:10:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Czornyj pisze:
> [...]
    > dzieł gorszych od tych, które same wykonują, odczuć z tego powodu
    > złośliwą satysfakcję, a następnie radośnie podzielić się tym uczuciem

    Ależ to całkowicie naturalne zachowanie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /żeby choć Adam z Ewą obalili skrzynkę jabłek - oni zeżarli tylko po
    połówce!/