eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleo synchronizacji gaźnikówRe: o synchronizacji gaźników
  • Data: 2009-07-03 19:26:52
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Sqeeb <s...@i...community> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 3 Jul 2009 16:48:33 +0200
    de Fresz wrote:

    > >> Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem
    > >
    > >> jeszcze silnika który by chodził równo, dobrze się wkręcał it
    > > ede, przy
    > >> obrotach ustawionych po pierwsze tak nisko (dla większości silników
    > > z
    > >> 800 to minimum, zwykle optymalnie to 1000-1200, a może być i z 1500),
    > >
    > > Ale mówisz o dużych pojemnościach czy również małych?
    > > Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała
    > > obroty na luzie równe 500rpm co mnie troche zdziwiło, bo na kursie
    > > ta sama maszyna miała 900rpm.
    >
    > Dziwne wartości. Jak ja zdawałem, na topie w Wawie była SR250 i ona
    > AFAIR powinna mieć 900-1000 rpm, a na kursach często ustawiali na
    > 1500-1800. Ale nie jestem jakimś szczególnym znawcą pierdopędów i może
    > o czymś nie wiem ;-)

    Nie jestem żadnym znawcą więc pytam.
    Te 1500-1800 to żeby było łatwiej, tak?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: