eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleo synchronizacji gaźników › Re: o synchronizacji gaźników
  • Data: 2009-07-03 15:25:08
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h2l7mk$9dc$1@inews.gazeta.pl...
    > Kuczu <q...@g...com> napisał(a):
    >
    >> Sqeeb pisze:
    >>
    >> > Nie chce sie mieszać w tą farsę, ale mógłbyś coś więcej napisać nt.
    >> > 'dlaczego 500 obrotów to za mało'? Myślałem, że jak silnik równo chodzi
    >> > i sie nie dławi na najmniejszych możliwych obrotach to jest ok.
    >>
    >> Ja tam sie nie znam bo mam pustostan ale z tego co wiem to przy zbyt
    >> niskich obrotach pompa oleju bedzie podawac olej pod zbyt niskim
    >> cisnieniem. A czym to skutkuje to chyba wiadomo.
    >>
    > z tego co wiesz czy z tego co słyszałeś na wichurze bo wiedzieć a słyszeć
    > to
    > nie to samo
    > poza tym pompa podaje tyle oleju ile silnik potrzebuje im więcej wysilony
    > a
    > więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymiana
    > normalka więcej obrotów więcej ruchu wyższa temperatura szybsza wymiana
    > oleju przy wyższym ciśnieniu mniej obrotów niższa temparatura silnika
    > mniej
    > ruchy wolniejsza wymiana oleju
    > cholernie logiczne

    akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;)


    --
    Easy
    Zielona Dziura
    Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
    NT650V i NTNT650V ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: