eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleo synchronizacji gaźnikówRe: o synchronizacji gaźników
  • Data: 2009-07-03 08:38:32
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-07-03 09:44:21 +0200, Sqeeb <s...@i...community> said:

    >> Ojajebie, jesteś chłopie boski ;-)
    >> BTW - dżapskie buraki, które skonstruowały ten motocykl, pewnie te
    > ż
    >> gówno wiedzą, bo 500 obrotów to raczej za mało dla wysokoobrotowe
    > go
    >> R4...
    >
    > Nie chce sie mieszać w tą farsę, ale mógłbyś coś więcej nap
    > isać nt.
    > 'dlaczego 500 obrotów to za mało'? Myślałem, że jak silnik równ
    > o chodzi
    > i sie nie dławi na najmniejszych możliwych obrotach to jest ok.

    Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem
    jeszcze silnika który by chodził równo, dobrze się wkręcał itede, przy
    obrotach ustawionych po pierwsze tak nisko (dla większości silników z
    800 to minimum, zwykle optymalnie to 1000-1200, a może być i z 1500),
    po drugie w tym konkretnym przypadku jest to 1/3 tego, co zaleca
    producent - ale co oni tam się znają.
    Choć oczywiście nie wykluczam, że mało w życiu widziałem i mamy tu do
    czynienia z geniuszem strojenia gaźników, przy którym dżapscy
    inżynierowie, to leszcze z pustostanem w dyńkach... :->

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: