eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleo synchronizacji gaźnikówRe: o synchronizacji gaźników
  • Data: 2009-07-03 08:33:48
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-07-03 10:15:31 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    >> Jak kolega się sam przekona przy remoncie panewek za jakiś czas to
    >> zmieni zdanie, prawdopodobnie nie napisze o tym. No chyba że wyklepie
    >> sobie nowe z blachy zamiast płacić XXX PLN :-)
    >
    > Nieno... Da rade :)
    >
    > W ogole pomijam fakt ze w motocyklu ktory nominalnie ma wolne obroty na
    > poziomie 1150-1250 rpm ustawienie ich na 500 rpm jest miszczostfem
    > sfiata.

    Na osłodę dodam, że jak mnie pamięć nie myli, manual do tego modelu
    zaleca ~1700, za to znajomej ZXR400 nie szło dobrze zestroić, gdy miał
    wolne poniżej 2000 rpm (się zdziwiłem jak wsiadłem). Jak jeszcze
    dojdzie zużycie gaźników nakładające się na chimeryczność tego silnika,
    to jest niezłą sztuką zestrojenie tego tak, żeby chodziło dobrze,
    zwłaszcza w górnych partiach obrotów, które ten silnik bardzo lubi.


    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: