  • Data: 2016-12-17 02:25:35
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ty sobie zartujesz. Cuda to nie dział fizyki tylko cuda, cos nadprzyrodzonego,
    niepowtarzalnego. To nie eksperyment który w tych samych warunkach mozesz powtórzyc w
    innym laboratorium.

    to muszę skomentować.
    Choć jestem pewien, że "cuda" istnieją, to jestem równie pewien, że
    "cudów" nie ma :)

    To jest nielogiczność. "Cuda" to są fenomeny tak rzadkie lub tak
    niezgodne z naszą "wiedzą", że są tak właśnie określane/

    Jednak pamiętajmy - że świat, to także te "cuda" - one się zawierają w
    naturze. Natura nie przeskakuje sama siebie :)
    Czyli - każde, nawet najbardziej dziwne i niemożliwe - jest nadal
    możliwe, a dziwność wynika tylko z nas samych, naszego doświadczenia i
    naszego rozumowania.

    Jeżeli teraz ktoś zobaczy krasnoludka - przy czym jest krytycznie w
    stanie ocenić to zjawisko (nie jest naćpany, ma świadka itp itd). - to
    znaczy że krasnoludek istnieje. Przynajmniej ten jeden.
    Dlaczego inni nie widzą stad krasnoludków ?
    Aaa to już zupełnie inna bajka i inne pytanie...