  • Data: 2015-12-22 17:53:06
    Temat: Re: o co tu chodzi -rodzaj śrubek
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Zdaje się że chciałbyś żeby świat się jednocześnie rozwijał i był zoptymalizowany.
    A jedno zaprzecza drugiemu. Popatrz: zabrakło Ci jednego śrubokręta, a już kupujesz
    zestaw który ma pasować do 95% wkrętów na świecie.

    Z przykrością muszę stwierdzić że masz racje. :)
    Tylko gnębi mnie jeszcze jedno pytanie.
    Gdzie w tym wszystkim jest zarządzanie ryzykiem.
    Czy jest MOŻLIWE coś takiego.
    Jak pewnego dnia Kraków pokłóci się z Białymstokiem.
    I nie będzie mleka w Krakowie dla dzieci.

    ale z drugiej strony
    no risk no fun

    ps
    jakiś czas dowiedziałem się że w Norwegi jest bank nasion.
    Bardzo podniosła mnie na duchu ta informacja.
    Że ktoś myśli dłużej niż do końca obecnego okresu rozrachunkowego.